Hoe haarkleur veranderen Halloween?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goner

Hoe haarkleur veranderen Halloween?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-22 00:03

Geen idee of dit hier goed staat :+

Al een poosje zit ik er aan te denken mijn haar te verven, maar ben eigenlijk té bang om de knoop door te hakken. Nu leek halloween me een goed excuus om toch wat geks met m'n haren te proberen, maar eigenlijk alles wat ik tegenkom aan haarverf blijft er best wel een poosje in zitten. Het enige wat ik heb gevonden wat makkelijk uit zou moeten wassen is uitgroeispray. Ik heb al een aantal reviews gelezen, maar kan eigenlijk vrij weinig vinden over hoe makkelijk het uit wast (behalve dat L'oreal blijkbaar best moeilijk weg te krijgen is en KV eigen merk wel gewoon in één keer uitwast maar het haar tijdens het dragen wel doffig is).

Zijn hier mensen die ervaring hebben met uitgroeisprays? Het is de bedoeling dat ongeveer de helft van m'n eigen blonde haartjes een beetje asbruin/donkerbruin worden en de rest gewoon mijn eigen haarkleur blijft. Het is voor één avondje en moet dus wel makkelijk uitwassen. Het liefst iets wat gewoon bij de drogist te halen is. Andere middeltjes zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 00:37

Je hebt enorme kans op groen haar als je dat probeert. Koop een pruik, duurzamer, betere kleur en herbruikbaar. :)

Dandelion07

Re: Hoe haarkleur veranderen Halloween?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 07:16

Je kunt blond haar verven met crepe papier. Weet niet echt mooi donkerbruin maar felle kleuren lukt op blond haar zeker.
Je kunt nat crepe papier om je haar wikkelen en aluminium folie er rond doen en even wachten. Wel goed uitspoelen daarna. Dan blijft het wel zitten maar geeft het niet meer af.
Je kunt ook crepe papier in een bakje water doen en daar met je haar een poosje in zitten. Moet je ook weer een keer uitspoelen. Als je er geen zout bij gebruikt is het er zo weer uit te wassen.
Anders kun je misschien haarkrijt proberen?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 07:18

Is het alleen binnen? Dan kun je ook met stoepkruit aan de slag. (Natmaken, en dan door je haar).

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 08:52

Carnaval haarspray. Dat kun je er gewoon weer uit wassen. Was vroeger op school bij ons heel normaal dat iedereen haarspray mee nam en aan het eind van de dag kwamen we allemaal als regenbogen thuis :') Die spray pakt trouwens niet heel goed op mijn donkerbruine haar, maar wel heel goed op zwart en blond en donkerblond/lichtbruin.

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:15

Blokker verkoopt haar krijt.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:26

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 08:49

Ik verplaats je topic naar [MWS] Mensenwelzijn en Sport, daar past je vraag beter. Je kunt ook dit topic even doorkijken, misschien vind je daar nog verdere tips: [MWS] [Info] Haar/haarverf deel 6