Al een poosje zit ik er aan te denken mijn haar te verven, maar ben eigenlijk té bang om de knoop door te hakken. Nu leek halloween me een goed excuus om toch wat geks met m'n haren te proberen, maar eigenlijk alles wat ik tegenkom aan haarverf blijft er best wel een poosje in zitten. Het enige wat ik heb gevonden wat makkelijk uit zou moeten wassen is uitgroeispray. Ik heb al een aantal reviews gelezen, maar kan eigenlijk vrij weinig vinden over hoe makkelijk het uit wast (behalve dat L'oreal blijkbaar best moeilijk weg te krijgen is en KV eigen merk wel gewoon in één keer uitwast maar het haar tijdens het dragen wel doffig is).
Zijn hier mensen die ervaring hebben met uitgroeisprays? Het is de bedoeling dat ongeveer de helft van m'n eigen blonde haartjes een beetje asbruin/donkerbruin worden en de rest gewoon mijn eigen haarkleur blijft. Het is voor één avondje en moet dus wel makkelijk uitwassen. Het liefst iets wat gewoon bij de drogist te halen is. Andere middeltjes zijn natuurlijk ook altijd welkom.