Fijne haarborstel voor dik langer haar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Fijne haarborstel voor dik langer haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 13:34

Thanks voor de tip! Ik ga van de week eens stoeien. Ik ben zo vreselijk onhandig met m'n haar terwijl het best mooi haar is. Ik krijg dat er alleen niet altijd uit. :))

Olaplex is een heel fijn merk, maar voor mij wat te duur voor normaal gebruik. Ik heb dik haar en ook best veel, dus dan heb je niet genoeg aan een klein beetje. Wel laat ik het eens a twee keer per jaar verven met Olaplex, dat geeft ook fijne resultaten.

Suzanne F.

Berichten: 49228
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 13:40

_San87_ schreef:
Maar hoe wordt de Olaplex gebruikt?

Ik heb er echt knappe resultaten mee gezien. Die mensen gingen eerst naar de salon voor de 1 en 2 behandeling, thuis konden ze dan verder met 0 en 3. Na 1 behandeling in de salon was er al goed verschil te zien en te voelen.


Dit. Dit heb ik gehad. Ik merk geen verschil.
Mijn dochters haar met Andrelon en Head and Shoulders is veel mooier, langer en dikker.
Maar zij is nog jong. Haar haren groeien ook 2 cm per maand, die van mij nog maar 0,5 cm max.
Je kan er insmeren wat je wilt maar het komt toch voornamelijk van binnenuit.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Fijne haarborstel voor dik langer haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 13:51

ik gebruik de shampoo van TERRE DE COULEUR. Ikheb de rood versie vanwege mijn hoofdhuid maar je hebt diverse varianten er van.

Muze
Berichten: 5273
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Fijne haarborstel voor dik langer haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-22 14:00

Ik heb love beauty and planet. Wilde meuk vrije.. maar krijg er enorme jeuk van en wat snel vet haar

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 14:03

Suzanne F. schreef:
_San87_ schreef:
Maar hoe wordt de Olaplex gebruikt?

Ik heb er echt knappe resultaten mee gezien. Die mensen gingen eerst naar de salon voor de 1 en 2 behandeling, thuis konden ze dan verder met 0 en 3. Na 1 behandeling in de salon was er al goed verschil te zien en te voelen.


Dit. Dit heb ik gehad. Ik merk geen verschil.
Mijn dochters haar met Andrelon en Head and Shoulders is veel mooier, langer en dikker.
Maar zij is nog jong. Haar haren groeien ook 2 cm per maand, die van mij nog maar 0,5 cm max.
Je kan er insmeren wat je wilt maar het komt toch voornamelijk van binnenuit.

Je kunt ouder haar ook niet met jong haar vergelijken. 10 jaar geleden was mijn bos haar 2x zo dik.

Jammer dat Olaplex voor jou niet werkte.

maria500
Berichten: 655
Geregistreerd: 05-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:57

ApplePapple schreef:
MyWishMax schreef:
Olaplex vind ik wel erg gehyped en duur. Er zijn nog wel veel andere merken die fijn zijn en goed werken.

Ik merk teouwens wel erg veel verschil tussen andrelon en de shea moisture wat ik nu gebruik. Sowieso shampoo zonder sulfaten geloof ik werkt hier vele malen beter. Weet even niet meer goed het precies heet. Maar wat ik nu gebruik is duurder dan andrelon, maar ik doe er vele malen langer mee, hoef minder vaak te wassen en het is veel gezonder. Minder klitten, minder haarverlies of breuk.


Wat zijn onder andere goede merken zonder al die toegevoegde dingen?
Ik kom er op internet niet meer uit...




Ik heb afgelopen maanden verschillende shampoos uitgeprobeerd. Toen ik de nieuwe lijn zonder sulfaten van Andrelon heb geprobeerd, is mijn haar vepest..

Die shampoo maakte mijn haar heel zwaar en vettig. Heel gek, normaal nooit last van. De enige shampoo die mijn haar echt licht, zacht en glanzend maakt is:

Biosilk Volumizing Therapy shampoo en conditioner en dan de biosilk therapy oil. Momenteel de shampoo met conditioner als set samen 20 euro. Normaal 40 euro. Ze zijn afgeprijsd.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Fijne haarborstel voor dik langer haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 18:56

Als je zoekt op curly girl producten vind je ook een hele hoop producten zonder zooi. Duur en goedkoop.

ApplePapple

Berichten: 2742
Geregistreerd: 12-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 16:26

De Olivia Garden borstel bevalt echt zo goed! Blij dat ik dit topic tegen ben gekomen.

Ik gebruik nu de shampoo en conditioner van Noughty en dan: to the rescue.
Ik heb er echt vele malen meer van nodig. Echter red ik het nu wel om maar 1x in de week mijn haren te wassen want ze zijn echt pas na 5 dagen een beetje vettig.
Wel voelt mijn haar als het droog is redelijk stroef aan, dus weet niet of ik dit blijf gebruiken.

Muze
Berichten: 5273
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Fijne haarborstel voor dik langer haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-22 16:29

Grappig ik heb alle duurdere shampoos en alles aan de kant gemikt. Goedkope palmolive shampoo en goedkope conditioner van Schwarzkopf: heel zacht, soepel haar.