Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Suzanne F. schreef:Hier ook meniscus probleempjes, het gaat nu beter. Maar ik doe dan ook helemaal niks.
Mijn moeder heeft ook een gescheurde meniscus en die blijft ook telkens opspelen. Het schijnt dat een meniscus ook niet kan helen omdat er geen bloed doorheen loopt ofzo.
DuFraize schreef:Is je quadriceps goed ontwikkeld? Zit er blokkade in de rug waardoor de zenuw van de quadriceps de ontwikkeling niet goed is geweest.
Daantjuh88 schreef:Ook voorste kruisband gescheurd en meniscus, als ik teveel doe krijg ik ook van die pijnscheuten aan de binnenkant vd knie. Er is een topic op bokt met allemaal klantjes van kruisbanden en meniscus operaties, misschien weten die meer.
Suzanne F. schreef:Hier ook meniscus probleempjes, het gaat nu beter. Maar ik doe dan ook helemaal niks.
Mijn moeder heeft ook een gescheurde meniscus en die blijft ook telkens opspelen. Het schijnt dat een meniscus ook niet kan helen omdat er geen bloed doorheen loopt ofzo.
Gebruikers op dit forum: lizard, manonutjuh, yindee en 33 bezoekers