Foutje van de pillenleverancier of kan het geen kwaad of......? (geen overdosis?)

Tweede heb ik geweigerd omdat ik gewoon maar één per maand krijg. De ene stond als 26e van de maand aug en de tweede 31e aug.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Even navragen bij je huisarts / mensen die met je meekijken.
Het is bij vitamine D niet per se gek om in de herfst en winter iets meer te nemen dan in de zomer.
Maar je hebt gelijk dat je niet zomaar iets slikt, eerst navragen en zeker weten dat het geen foutje is.
Maartje1990 schreef:En is er iemand van de leiding die jouw directe contactpersoon/mentor oid is? Dan eventueel aan diegene vragen
CoonArt schreef:AHAAAAA!!!!! Net even naar de apotheek gebeld en er was inderdaad een FOUT in de levering, hoewel ze allebei 25.000IE waren. Er hoorde maar ééntje aan mij gegeven te zijn.Problem solved!
Teveel verpakt in het zakje?Maartje1990 schreef:En is er iemand van de leiding die jouw directe contactpersoon/mentor oid is? Dan eventueel aan diegene vragen
Laat die nou nét sinds vandaag op vakantie zijn...
Froukje_J schreef:Een Mic is een Melding incident cliënt en een Mip in een Melding incident personeel... zit wel degelijk verschil in.
Zo is het ons geleerd![]()
Stel je voor er is een cliënt gevallen zonder toedoen van een zorgmedewerker dan vul je een mic in.
Maar als er bijvoorbeeld medicatie wordt vergeten te geven of foute medicatie wat gegeven wordt vul je een mic en mip in...
Gebruikers op dit forum: Aranel, Eleadoras, Eliana, MarinkeB, meijboom, Sanet, Sintel, Tinkermuts, XxMariellexX en 30 bezoekers