Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
deksel schreef:Wat ook kan helpen is om te vragen of ze de eendenbek wat willen opwarmen (onder de warme kraan).
Daarnaast zou ik gewoon aangeven hoe je er in staat, dan kan er rekening mee worden gehouden.
Succes en sterkte! Laat je niet gek maken door je gedachten:).
Janneke2 schreef:Vaginisme heeft lang niet altijd met zenuwachtig zijn te maken.
Behalve glijmiddel kun je ook vragen om vloeibare lidocaine (een snelle 'huid' pijnstiller) een paar minuten van te voren.
Of idd van te voren paracetamol slikken.
En toi toi toi morgen!
Bellatrix schreef:Heel veel sterkte vandaag! Uitstrijkjes lukken bij mij al niet, zelfs niet met de kleinste eendenbek en ik raak ook in paniek dus ik herken je gevoel.
Laat je even weten hoe het gegaan is?
Mars schreef:deksel schreef:Wat ook kan helpen is om te vragen of ze de eendenbek wat willen opwarmen (onder de warme kraan).
Daarnaast zou ik gewoon aangeven hoe je er in staat, dan kan er rekening mee worden gehouden.
Succes en sterkte! Laat je niet gek maken door je gedachten:).
Eendenbek bij inwendige echo?
Heb er een paar gehad maar dan hoefde er geen eendenbek in gelukkig. Het stelt ook niks voor, echo apparaat is zo smal en ze doen er een soort glijmiddel op. Vantevoren even aangeven dat je nerveus bent, dat maken ze echt wel vaker mee daar. Niemand vind dit echt fijn maar ze houden vast rekening met je angst, je staat echt zo weer buiten.
Gebruikers op dit forum: Annefleur200, Bytespider, GoogleAdsense, GrapeshotBot en 3 bezoekers