Vader/dochter tattoo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yltje

Vader/dochter tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-22 08:58

Hoi! Omdat hier nogal wat creatieve mensen zijn en ik benieuwd ben naar jullie ideeën, vraag ik jullie hulp!

Mijn vader en ik willen heel graag een tattoo samen, we komen er alleen niet helemaal uit wat we dan eigenlijk willen. We hebben elkaar een aantal jaar helemaal niet gezien of gesproken en nu sinds een jaar of 4 weer goed contact en inmiddels een super band. Helaas wonen we op bijna 2 uur afstand waardoor we elkaar ongeveer eens per maand zien.

Mijn vader kwam laatst met een voorbeeld voor een tattoo wat hij in zn hoofd had zitten, let niet op de teken kunsten. Het zijn 2 “M”en (onze voornamen beginnen met een M) en daarachter engel vleugels. Of althans dat is het idee.

Afbeelding

We houden beide wel van gamen ( hij PC ik PS4) hebben een voorliefde voor katten en duistere humor haha.

Ik vroeg me af…. Van alle enorm creatieve mensen is er wellicht iemand die zou kunnen helpen met iets op papier zetten? Uiteraard gaan we het ook door een tattoo artiest laten bekijken (tenzij hier iemand iets geweldigs bedenkt! ) maar ik wilde hier ook eens kijken!

Qua huidige tattoos heb ik op dit moment al een mandala (rechter onderarm) en geografische (binnenkant bovenarm links )staan. Mijn vader heeft rechts een volledige sleeve van een leeuw met 3 welpjes met bloemen in kleur. Het liefst zou ik natuurlijk iets laten zetten wat er een beetje bij past.

Wellicht een onmogelijke vraag voor hier op bokt maar alvast bedankt!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Vader/dochter tattoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 09:16

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
"Down, down, down The Road...down The Witches Road" ~`Agatha Harkness ~

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-22 09:22

Zal ik ook doen!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 09:30

zet wel iets wat dus over 25 jaar ook nog steeds past bij jou en door de beugel kan! ;)

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 09:35

kwita schreef:
zet wel iets wat dus over 25 jaar ook nog steeds past bij jou en door de beugel kan! ;)

Pffff. Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat TS geen tattoo met zo'n betekenis laat zetten met de intentie om er over 5 jaar klaar mee te zijn.
En daarbij, je weet nooit hoe je smaak ontwikkelt door de jaren heen.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 10:32

Ik denk dat je het beste gewoon naar een goede tatoeëerder kan gaan en daar dit voorleggen, zij maken dat een mooie schets, het zijn ware kunstenaars dus er zal vast iets heel moois uitkomen en ze hebben vaak ook erg goede ideeën .
Succes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie