Mijn vader en ik willen heel graag een tattoo samen, we komen er alleen niet helemaal uit wat we dan eigenlijk willen. We hebben elkaar een aantal jaar helemaal niet gezien of gesproken en nu sinds een jaar of 4 weer goed contact en inmiddels een super band. Helaas wonen we op bijna 2 uur afstand waardoor we elkaar ongeveer eens per maand zien.
Mijn vader kwam laatst met een voorbeeld voor een tattoo wat hij in zn hoofd had zitten, let niet op de teken kunsten. Het zijn 2 “M”en (onze voornamen beginnen met een M) en daarachter engel vleugels. Of althans dat is het idee.

We houden beide wel van gamen ( hij PC ik PS4) hebben een voorliefde voor katten en duistere humor haha.
Ik vroeg me af…. Van alle enorm creatieve mensen is er wellicht iemand die zou kunnen helpen met iets op papier zetten? Uiteraard gaan we het ook door een tattoo artiest laten bekijken (tenzij hier iemand iets geweldigs bedenkt! ) maar ik wilde hier ook eens kijken!
Qua huidige tattoos heb ik op dit moment al een mandala (rechter onderarm) en geografische (binnenkant bovenarm links )staan. Mijn vader heeft rechts een volledige sleeve van een leeuw met 3 welpjes met bloemen in kleur. Het liefst zou ik natuurlijk iets laten zetten wat er een beetje bij past.
Wellicht een onmogelijke vraag voor hier op bokt maar alvast bedankt!