Suzanne F. schreef:Voor mijn dochter heeft het in ieder geval goed geholpen. Zij heeft ze in haar turnschoentjes en daardoor geen scheenklachten en voet/enkelklachten meer. Zij is bij David Muskens geweest, zit in Wijchen dacht ik.
Wel wat te ver weg, maar klinkt zeker goed.
En nee, ik krijg niets vergoed. Ik heb enige weken terug wandelschoenen 'op maat' gekocht, waren 270 euro, van Technica, die gaan dan in een soort oven en worden dan vaccuum gezogen en moeten dan afkoelen met je voeten er in. Daar zit dus ook een speciale zool in die naar je voet gevormd wordt en dat scheelt ook al heel veel.
Hier in de buurt lijken 1 paar zolen zelfs wat meer te kosten dan 240 euro helaas. Dus ik vraag me wel af of dat het waard is of niet. Omdat je de prijs van 1 paar complete dure wandelschoenen er voor betaalt. Maar kennelijk kan het wel helpen als ik het zo lees.
Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
En ineens ben je een officiële marathonloper.

Nooit gedacht, toch gehaald. Slik, topatleet dus.