Wie heeft er een home fitness/thuis gym? Zo ja, hoe heb je die ingericht en wat is jouw favoriete tool?
Momenteel sport ik op de slaapkamer van mijn dochter, maar hopelijk kan ik gauw een stukje bureau inpalmen
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 11-08-22 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tekst op verzoek gewijzigd
Florenc
Geplaatst: 11-08-22 14:58
Geen foto's, maar aan de volledige achterzijde van ons huis is overkapping, dus ik totaal hebben we bijna 40m2 overdekte buitenruimte. Eén deel is bbq/tuintafel, en het andere deel zijn een aantal lounge paletten met kussens. Eén van die palletten is ondertussen omgevormd tot DIY plyobox (handig, dubbel gebruik!), en daarlangs staat mijn materiaal. Uit het zicht, maar zodra ik het nodig heb wel direct genomen. De collectie bestaan uit De DIY plyobox (boxjumps, step ups, verhoogde push ups...) Kettlebells (6kg, 9kg, 16kg) Dumbells (2 van 2kg, 10kg, 12kg) Springtouw Korte weerstandsband Lange weerstandsband Matje
Neemt super weinig plaats in beslag, en ik kan er wel een eind mee verder.
Ik wou net dumbells bestellen en vroeg mij al af of die van 0,5 en 1 kilo wel de moeite zijn. In de fitness neem ik eigenlijk nooit lichter dan 4 kilo.
Ik zelf ben fan van Optima Vita op youtube. Ik vind dat ze erg fijne work outs heeft.