Producten breekbaar haar zonder volume

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nyaleti

Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-04-10

Producten breekbaar haar zonder volume

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-22 21:51

Jaa wie heeft de gouden tip voor mij? *\o/*

Ik heb altijd wel dun haar gehad maar momenteel is het waardeloos en breekt het snel af / veel haar uit val. Ik vermoed dat dit komt door mijn half jaar in het buitenland waar ik veel de felle zon op m'n kop had en waar veel kalk in het douche water zat.

Momenteel heb ik shampoo, conditioner en een beetje leave -in cream van deze lijn:

Afbeelding

Ik merk al wel verschil (maar ben ook al een maand terug thuis waar dus gewoon weer normaal water uit de douche kop komt :+ ) maar de flessen zijn op dus wie weet heeft iemand een betere suggestie!

Het ziet er gezond uit, glanst, netjes op tijd laten knippen maar het is gewoon dun, breekt af en hangt er maar wat slapjes bij.

Ik gebruik nu sinds een week of 3 die haar Gummies van Lucovitaal maar wil als het potje op is Biotine tabletjes pakken ivm de prijs.

Soms föhn ik het en ik kam het al omhoog vanuit de haarwortels zegmaar en crunch (?) het als het nog nat is voor een poging tot volume.


Graag zou ik het wel bij de Etos of Kruidvat willen halen! En dus ook een beetje die price range :))

Storm

Berichten: 20932
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Producten breekbaar haar zonder volume

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 21:58

Mijn dunne bosje stro doet het enorm goed op shampoo zonder sulfaten, parabenen en siliconen. Ik gebruik de petal fresh shampoo van Kruidvat. Omdat mijn haar daar wel wat stug van wordt, doe ik in mijn puntjes (en zeker niet op mijn hoofdhuid want dan gaat het nog slapper hangen) een beetje conditioneren, ook zonder alle rommel.

office
Berichten: 902
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 22:03

Ik heb de skoon shampoo bar dikke aanrader !

Duhelo

Berichten: 28712
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Producten breekbaar haar zonder volume

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 14:16

de shampoo, conditioner en 3-minute wonder van de aussie lijn
https://www.perfumesclub.nl/nl/aussie/3 ... t/p_18114/
iets duurder (maar ik wissel af met andere shampoo, en gebruik deze eens per twee weken, doe er ondertussen een jaar mee ) maar je hebt erg weinig nodig en het is supergoed!

Tiggs

Berichten: 7613
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Producten breekbaar haar zonder volume

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 15:42

Olaplex

Toushie

Berichten: 7297
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: In my dreams

Re: Producten breekbaar haar zonder volume

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 16:15

Ik heb altijd heel dun haar gehad en snel vet en breekbaar.
Sinds ik de shampoo bar en conditioner bar van foamie gebruik ( damaged Hair versie) is mijn haar zoveel verbeterd. Het is nog nooit zo vol geweest , stuk minder vet. Algeheel enorm verbeterd

Gitana

Berichten: 2728
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 16:25

Biotine is zeker een goed idee TS! :j
Ik gebruik al een tijdje een leave in conditioner African pride. Hier zit echt weinig rotzooi in en het is heerlijk spul. Het is bij de kruidvat te koop maar ook online, niet heel duur.
Verder doe ik regelmatig een haarmasker van biologische olijfolie (die waar je ook mee kunt koken :') ) en daardoor ziet het er veel beter gevoed uit.
Een aantal jaren terug is mijn haar ook erg beschadigd door teveel zon en slechte voeding, maar het komt er weer bovenop

Als ik jou was zou ik ook uitkijken met haarborstels, vaak zijn die gewoon veel te hard voor snel breekbaar haar.