Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 16:12

Na 2 vaccinaties en eeuwig opletten, maskers dragen enzovoort naar Twitchcon geweest in Amsterdam en daar covid opgelopen.

Maandag liep ik een zonnesteek op omdat ik te lang buiten heb gelopen in de zon en niet had gedronken. Stom. Maar woensdag voelde ik me daar weer beter van. Ineens in de avond zware, brandende keelpijn. Donderdag positief getest.

Hele week in bed gelegen met brandende keelpijn, buikkrampen, hoofdpijn, overmatig zweten, koorts, loopneus, kuchen, oren en neus dicht. Ook was ik doodmoe en wilde ik alleen maar slapen, iets dat ik nooit veel doe. Al het drinken smaakte ook anders. Eten smaakte wel nog hetzelfde vreemd genoeg.

Het had erger kunnen zijn maar ik had eigenlijk ook geen fikse griep verwacht gezien ik best fit en gezond ben. Nu ben ik weer beter ondanks een kuchje dat maar blijft aanhouden. Mensen die zeggen dat het "maar een klein griepje is" en gewoon positief naar buiten gaan moeten zich schamen.

Heel veel beterschap aan iedereen die momenteel nog ziek ervan is!

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-22 17:27

chimello schreef:
Na 2 vaccinaties en eeuwig opletten, maskers dragen enzovoort naar Twitchcon geweest in Amsterdam en daar covid opgelopen.

Maandag liep ik een zonnesteek op omdat ik te lang buiten heb gelopen in de zon en niet had gedronken. Stom. Maar woensdag voelde ik me daar weer beter van. Ineens in de avond zware, brandende keelpijn. Donderdag positief getest.

Hele week in bed gelegen met brandende keelpijn, buikkrampen, hoofdpijn, overmatig zweten, koorts, loopneus, kuchen, oren en neus dicht. Ook was ik doodmoe en wilde ik alleen maar slapen, iets dat ik nooit veel doe. Al het drinken smaakte ook anders. Eten smaakte wel nog hetzelfde vreemd genoeg.

Het had erger kunnen zijn maar ik had eigenlijk ook geen fikse griep verwacht gezien ik best fit en gezond ben. Nu ben ik weer beter ondanks een kuchje dat maar blijft aanhouden. Mensen die zeggen dat het "maar een klein griepje is" en gewoon positief naar buiten gaan moeten zich schamen.

Heel veel beterschap aan iedereen die momenteel nog ziek ervan is!


Jij hebt het ook wel even voor de kiezen gehad zeg! :(:)
En dan ook nog beginnen met een zonnesteek -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 17:32

1e keer: niet gemerkt, kwam eruit als bloedtest.

2e keer: flink ziek, een week lang koorts, geen menstruatie, hoofdpijn, slap.. echt na een dikke week knapte ik weer iets op en werd ik ongesteld. M'n baas maakte nog een grapje dat niemand meer ziek werd van corona, dus moest me nog verantwoorden ook |(

Oh en dat corona-hoestje bleef echt weeeeeeken.. echt een irritante kriebelhoest.

Alle vaccinaties en boosters gehad.

paddington

Berichten: 2474
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 17:49

Ik heb in Maart corona gehad.
Ik had de eerste dag koorts en spierpijn in mijn boven benen.
Daarna nog wat dagen wat moe geweest maar dat ben ik wel vaker door de medicatie die ik slik.

Maar mijn moeder is op 29 December 2020 overleden aan corona.
Het beeld ervan hoe ze heeft geleden valt in het niets met mijn klachten.

DuoPenotti

Berichten: 30156
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 17:59

3 weken terug pas de eerste keer.
Ik zat met 38 graden buiten met een fleece deken op de bank _O-
Mijn vriend 2 dagen later ook.

Hij was na 2 dagen weer de oude op nog steeds een kuch na.

Ik heb sinds vandaag pas weer dat ik denk het gaat wat beter.
Ik was heel duizelig en stukje lopen en kreeg geen lucht meer.
Kuch ook nog.

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-22 18:09

paddington schreef:
Ik heb in Maart corona gehad.
Ik had de eerste dag koorts en spierpijn in mijn boven benen.
Daarna nog wat dagen wat moe geweest maar dat ben ik wel vaker door de medicatie die ik slik.

Maar mijn moeder is op 29 December 2020 overleden aan corona.
Het beeld ervan hoe ze heeft geleden valt in het niets met mijn klachten.


Wat vreselijk verdrietig voor je, Paddington.

SharonIndezz
Berichten: 4699
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 18:34

germie schreef:
Keelpijn en positieve zelftest. Geen officiele test laten doen, niet binnen gebleven, 2 decompressieduiken gemaakt, uit eten geweest en gewinkeld, kortom, dat was alles.
Dit 1 maand na de Pfizer booster (na Janssen).

Mijn vader: verkouden en dat was het, mijn zusje verkouden en dat was het, haar vriend verkouden en dat was het. Mijn vader gevaccineerd, anderen niet.

Conclusie: het is minder erg dan de griep zelfs.



Triest zeg, mensen in mijn omgeving zijn overleden aan COVID, en jij lapt alles aan je laars… omdat jij toevallig amper klachten had, echt je zou je moeten schamen.

Boras
Berichten: 9970
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:02

paddington schreef:
Ik heb in Maart corona gehad.
Ik had de eerste dag koorts en spierpijn in mijn boven benen.
Daarna nog wat dagen wat moe geweest maar dat ben ik wel vaker door de medicatie die ik slik.

Maar mijn moeder is op 29 December 2020 overleden aan corona.
Het beeld ervan hoe ze heeft geleden valt in het niets met mijn klachten.


Wat verschrikkelijk dat jullie dit hebben moeten meemaken.

Storm

Berichten: 20875
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:13

Ik ben een dag of 4 heel heftig verkouden geweest en in de nacht koorts, en daarna was het weer snel over. Kort en krachtig. En dat terwijl een normale verkoudheid bij mij soms weken kan duren maar wel milder is.
Ik ben volledig gevaccineerd.

DuoPenotti

Berichten: 30156
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:16

Sterkte Paddington :knuffel:

En voor iedereen die iemand is verloren of long covid heeft gekregen.

Boheme

Berichten: 2114
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:39

Paddington nog gecondoleerd.

2 keer corona gehad, begin maart, heel erg ziek geweest zowel mijn man als ik, bijna ziekenhuis opnames, ( toch net genoeg zuurstof, bloedonderzoeken redelijk en koorts die weer daalde)40.4 koorts koortsstuipen en dat 3 weken lang 5 weken terug weer, 1week vreselijk verkouden, holtes dicht, ontstekingen enz. Ben nog steeds niet op het energie niveau van voor de eerste corona.

Sam_I_Am
Berichten: 188
Geregistreerd: 09-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:41

Eerste keer eind februari 2020 en extreem ziek geweest. Ik was een gezonde twintiger en liep marathons. Heb 3 weken hele hoge koorts gehad, 4 weken verhoging, heel revalidatie traject doorlopen en ben er redelijk bovenop gekomen. Mijn conditie is nooit meer geworden wat het was en ik werk er echt heel hard aan. Wel erg veel concentratie problemen gehad en ook die zijn nog niet weg.

Na de 3e vaccinatie nog een keer besmet geraakt en er toen met een lichte verkoudheid en wat keelpijn van af gekomen. Zeker weten dat het zo mild was doordat ik goed gevaccineerd ben.

In mijn omgeving helaas meerdere mensen gestorven aan COVID. Ook een man van nog geen 40 zonder gezondheidsproblemen voordat hij COVID kreeg.

Inmiddels zit de 4e prik er ook in *\o/*

kiwiwitje

Berichten: 20143
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:43

Hier 1 x gehad. Een paar dagen voor carnaval. Mijn vriend en ik tegelijk.
Vooral heeel moe. Heel veel slapen. Mijn vriend hoestte heel erg. Ik niet. Maar ik had t heel benauwd. Hebben 2 weken echt veel geslapen. Bank en bed :') en koorts.
En daarna bleef ik nog weken benauwd en mijn vriend heeft nog wel een paar weken gehoest door de benauwdheid en kriebel. Dat had ik minder.
T leek bij ons te beginnen zoals we altijd hebben met hooikoorts. Dus die positieve test hadden we niet helemaal aan zien komen..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:45

Afgelopen februari heb ik Corona gehad. Het begon met keelpijn en een vreemde metaalachtige smaak in mijn mond.
Na twee dagen testen liet de neustest een vage lijn zien maar de keeltest was negatief. Manlief gebeld dat ik positief was getest en dat hij naar huis moest komen ivm mogelijk besmettingsgevaar voor zijn collega's, als hij het eveneens zou hebben.
De volgende dag een flinke positieve streep bij de neustest en keeltest is continu negatief gebleven. Echt heel vreemd. Toen een GGD test laten doen en die was ook positief.
Manlief is continu negatief getest. Volgens de regels mocht hij wel weer naar zijn werk, mits hij iedere dag een negatieve test had. Hij heeft ook netjes iedere ochtend getest.

Eigenlijk heb ik er verder weinig last van gehad. Wel echt vlagen van iets benauwd en die vieze smaak in m'n mond was het vervelendste.
Ik was wel op ergere klachten voorbereid aangezien ik geen sterke longen heb. Daar heb ik dus echt geluk mee gehad.
Na 10 dagen was ik weer negatief. Ik ben één keer naar buiten geweest, maar dat was omdat ik echt gek werd van het binnen zitten. Ik heb toen om 7 uur 's ochtends een rondje natuurgebied gedaan en zelfs toen voelde ik me schuldig dat ik buiten was :o Niemand tegen gekomen trouwens.

In onze families heeft alleen mijn echtgenoot nog geen Corona gehad, al denk ik soms dat hij het misschien wel heeft gehad maar gewoon niets heeft gemerkt ofzo :+
Ik heb het trouwens opgelopen tijdens het boodschappen doen.
Behalve mijn moeder heeft iedereen er weinig last van gehad. Mijn moeder is wel 2 weken flink ziek geweest en nog in het ziekenhuis belandt.
Gelukkig gaat het nu weer heel goed met haar.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 02-08-22 19:48, in het totaal 4 keer bewerkt

Tazzey
Berichten: 9523
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:46

Ik was zo vroeg dat ik de krant gehaald heb in mijn woonplaats als eerste besmetting in ons gehucht. Twijfelachtige eer dus.
Met die eerste besmetting ben ik op de IC beland en heb ik tot op de dag van vandaag restklachten zoals heel snel extreem vermoeid en sterk verminderde longcapaciteit. Ik ben mijn smaak enkele maanden kwijt geweest, dat is wel volledig teruggekomen.
Vorig jaar heb ik een tweede besmetting gehad en daarvan het ik alleen wat hoofdpijn gehad en meer niet.

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-22 22:54

Tazzey schreef:
Ik was zo vroeg dat ik de krant gehaald heb in mijn woonplaats als eerste besmetting in ons gehucht. Twijfelachtige eer dus.
Met die eerste besmetting ben ik op de IC beland en heb ik tot op de dag van vandaag restklachten zoals heel snel extreem vermoeid en sterk verminderde longcapaciteit. Ik ben mijn smaak enkele maanden kwijt geweest, dat is wel volledig teruggekomen.
Vorig jaar heb ik een tweede besmetting gehad en daarvan het ik alleen wat hoofdpijn gehad en meer niet.


Dat lijkt me zo heftig, op de IC belanden… Wat is het criterium daarvoor? Kijken ze naar de saturatie van je bloed of zijn het meerdere factoren?

Tazzey
Berichten: 9523
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 23:27

In mijn geval kon ik geen hele zinnen spreken, mijn saturatie zat tegen de 70% aan, ik had 40 graden koorts, bloeddruk zakte vaak weg. Het grootste criterium was dat mijn lichaam de toegediende zuurstof niet op nam, ik lag continu aan de zuurstof maar de saturatie bleef gevaarlijk laag. Het heeft overigens best lang geduurd voordat die weer boven de 90% kwam. Ik zit nu dagelijks tussen de 89 en 95%, de 100% heb ik nooit meer gehaald. Ik had overigens geen onderliggend probleem dat met de organen te maken heeft.

Ik durf niet te zeggen wat de exacte criteria zijn, ik kan alleen vertellen hoe het bij mij is gegaan. Ik denk ook niet dat het zo zwart wit zal zijn, ik vermoed dat het per patiënt beoordeeld wordt.

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-22 23:42

Tazzey schreef:
In mijn geval kon ik geen hele zinnen spreken, mijn saturatie zat tegen de 70% aan, ik had 40 graden koorts, bloeddruk zakte vaak weg. Het grootste criterium was dat mijn lichaam de toegediende zuurstof niet op nam, ik lag continu aan de zuurstof maar de saturatie bleef gevaarlijk laag. Het heeft overigens best lang geduurd voordat die weer boven de 90% kwam. Ik zit nu dagelijks tussen de 89 en 95%, de 100% heb ik nooit meer gehaald. Ik had overigens geen onderliggend probleem dat met de organen te maken heeft.

Ik durf niet te zeggen wat de exacte criteria zijn, ik kan alleen vertellen hoe het bij mij is gegaan. Ik denk ook niet dat het zo zwart wit zal zijn, ik vermoed dat het per patiënt beoordeeld wordt.


Wat een toestand joh! Het zal ook inderdaad wel per persoon verschillen. Maar 70 saturatie :( wat zal je het benauwd hebben gehad. Gelukkig kan je het nog navertellen!

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 23:57

Afgelopen januari opgelopen door mijn vriend daar hadden 9 van de 11 collega’s het. Hij had hoofdpijn en een dagje koud negatieve zelftest maar dag stop toch positi f getest bij de ggd toen was hij al opgeknapt ik maar een afspraak gemaakt om te testen verder was ik was duizelig maar niet zo veel klachten tot een uur later was het net of ik als een vel papier in elkaar werd vervrommeld. Ik was goed ziek hoge koorts zweten pijn in gewrichten. Hoesten eigenlijk niet maar hoofdpijn was om van te huilen.
Nu heb ik nog kwa vermoeidheid klachten d nasleep ervan. Ik ben van mening dat het als de griep verloopt ik heb zelf van de griep ook op de ic gelegen dus die is echt niet zo kleinschalig als het soms wordt voorgehouden.
Ondanks dat mijn vriend maar 1 dag last had is hij netjes 7 dagen thuis gebleven en ik ben 3 weken thuis gebleven tot ik echt geen last meer had.

kiki1976

Berichten: 16911
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 07:59

Tazzey oeh dat was wel flink aan de lage kant idd.

Paddington, vreselijk!

Zijn er meer waarbij hun hartslag na corona vaak te hoog is, zonder dat je eigenlijk wat doet?
Mijn dochter heeft astma en de ha is vanaf begin dat er corona kwam bang geweest voor haar. Heeft toen al haar medicatie aangepast en haar er ook neusspray bij gegeven om te proberen zoveel mogelijk alle ziekte kiemen buiten de deur te houden.
Opzich toch redelijk gelukt tot maart 2022
Maar sindsdien is ze zo vatbaar voor alles
* Blaasontsteking (daarvoor nooit gehad)
* Buikgriep
* Gewone griep
* Vage buikpijnen
* Blijft kortademig/soms echt benauwd ( kan de medicatie die tijdens de corona naar het max is verhoogd niet afbouwen)
* Heel veel moe
* Hoge hartslag
* Maar in de regel is haar saturatie wel gewoon prima

Zijn sws al aan het wachten op een nieuwe oproep van de longverpleegkundige

MyWishMax

Berichten: 25488
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 08:02

Mijn schoonzus heeft dat heel lang gehad, uiteindelijk na revalidatie langzaam naar normale hartslag. Maar na nieuwe besmetting is die weer zo hoog in rust.

CynthiaV
Berichten: 2989
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 08:02

germie schreef:
Keelpijn en positieve zelftest. Geen officiele test laten doen, niet binnen gebleven, 2 decompressieduiken gemaakt, uit eten geweest en gewinkeld, kortom, dat was alles.
Dit 1 maand na de Pfizer booster (na Janssen).

Mijn vader: verkouden en dat was het, mijn zusje verkouden en dat was het, haar vriend verkouden en dat was het. Mijn vader gevaccineerd, anderen niet.

Conclusie: het is minder erg dan de griep zelfs.

Serieus _-:(

@Kiki Bij mijn revalidatie waren er meerdere long covid patiënten en bij hun kon ook opeens de hartslag omhoog vliegen. Beterschap voor je dochter

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 08:17

Vorig jaar maart gekregen. Mijn vader besmet door de thuiszorg en mijn man en ik waren mantelzorgers van hem. Mijn man werd eerst ziek, en zijn we gaan testen omdat mijn vader positief bleek.
Mijn vader werd zo ziek dat hij naar een verzorgingshuis moest op een corona plek voor ouderen.
Lees, daar werd niets meer gedaan.
Ik bleek negatief te zijn op het moment van testen, geluk bij ongeluk daarom kon ik afscheid nemen anders had ik daar niet naar toe gemogen.
De nacht dat ik waakte bij zijn sterfbed begon ik mij steeds beroerder te voelen en de dag dat mijn vader overleed werd ik flink ziek.
Hoge koorts en vreselijke spierpijnen.
Ik kan mij verder niet veel herinneren, heb vanuit mijn bed met mijn broer de begrafenis geregelt, die iets uitgesteld mocht tot ik beter was.
In overleg met het RIVM mocht ik met masker en afstand houden naar de begrafenis want zoals zij zeiden, je kan maar 1 x afscheid nemen.
Ik heb er een maandje over gedaan om weer een beetje beter te worden.
Daarna 3x gevaccineerd , maar steeds ziek van geworden , met vreselijke spierpijn en amper kunnen lopen.

Tazzey
Berichten: 9523
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 09:45

germie schreef:
Keelpijn en positieve zelftest. Geen officiele test laten doen, niet binnen gebleven, 2 decompressieduiken gemaakt, uit eten geweest en gewinkeld, kortom, dat was alles.
Dit 1 maand na de Pfizer booster (na Janssen).

Mijn vader: verkouden en dat was het, mijn zusje verkouden en dat was het, haar vriend verkouden en dat was het. Mijn vader gevaccineerd, anderen niet.

Conclusie: het is minder erg dan de griep zelfs.


Je moest de ogen uit de kop schamen! Hoe haal je het in je hoofd om met een positieve zelftest de deur uit te gaan. Je hebt doelbewust mensen in gevaar gebracht!!

@kiki, ik herken het wel. Mijn hartslag lag normaal altijd rond de 65-70, ik zit nu standaard rond de 90 en hoger, bij inspanning schiet hij zelfs naar 150+.

@JJ4, ik heb het destijds inderdaad enorm benauwd gehad. Ik heb in het verleden ooit een dubbele longontsteking opgelopen maar dat was een feestje in vergelijking met de periode dat ik echt heel erg ziek was. Ik voelde me dusdanig slecht dat ik onze notaris gebeld heb om na te gaan of alles nog in orde was voor het geval dat het mis zou gaan.
Ik kan ook enorm slecht tegen van die idioten als Germie, die doelbewust een ander in gevaar brengen omdat ze het 'maar een griepje' vinden. Ik kan het navertellen, maar in mijn omgeving zijn er een aantal mensen die zijn gestorven aan het virus.

Sterkte aan iedereen die een dierbare heeft verloren in deze rot tijden.

paddington

Berichten: 2474
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 12:50

proudmama schreef:
Vorig jaar maart gekregen. Mijn vader besmet door de thuiszorg en mijn man en ik waren mantelzorgers van hem. Mijn man werd eerst ziek, en zijn we gaan testen omdat mijn vader positief bleek.
Mijn vader werd zo ziek dat hij naar een verzorgingshuis moest op een corona plek voor ouderen.
Lees, daar werd niets meer gedaan.
Ik bleek negatief te zijn op het moment van testen, geluk bij ongeluk daarom kon ik afscheid nemen anders had ik daar niet naar toe gemogen.
De nacht dat ik waakte bij zijn sterfbed begon ik mij steeds beroerder te voelen en de dag dat mijn vader overleed werd ik flink ziek.
Hoge koorts en vreselijke spierpijnen.
Ik kan mij verder niet veel herinneren, heb vanuit mijn bed met mijn broer de begrafenis geregelt, die iets uitgesteld mocht tot ik beter was.
In overleg met het RIVM mocht ik met masker en afstand houden naar de begrafenis want zoals zij zeiden, je kan maar 1 x afscheid nemen.
Ik heb er een maandje over gedaan om weer een beetje beter te worden.
Daarna 3x gevaccineerd , maar steeds ziek van geworden , met vreselijke spierpijn en amper kunnen lopen.


Gecondoleerd nog!
Wel 'fijn' dat jullie bij zijn sterfbed mochten zijn.

Bij mijn moeder mocht er eigenlijk maar 1 persoon langs komen op een maandagmiddag nadat ze terminaal was verklaard.

Maar uit eindelijk toch met 2 personen mogen komen op de maandag middag voor een uurtje.

In de nacht van maandag op dinsdag is ze helaas overleden zonder 1 van ons erbij en dat blijft toch wel knagen bij mij.

Ik had het liefst 24 uur bij haar geweest ondanks de corona en mijn eigen gezondheid want dat had ze echt wel verdiend als moeder zijnde.