Vond net aardig wat luizen in mijn haar. Op mijn werk meerdere mensen met luizen. Nu ben ik tot maandag op vakantie in buitenland en ga maandag gelijk door naar andere vakantie. Zijn met meerdere dus hele dag de hort op en tussendoor even snel douchen. Zie zoveel tips op Google maar op een volgende site vind je weer dat het een fabel is. Wie kan me helpen met natuurlijke middeltjes?Ik was mijn haar vaak met baking soda maar laatste tijd weer met shampoo. Ik denk dat ze dat hier nog wel hebben dus ga straks gelijk halen en dan daarna even laten intrekken met appelazijn. Maar moet je dat lang in laten trekken voor het luizen dood? Ik heb hoogstuit een half uur voor douchen hier
Probeer elk momentje dat ik thuis ben vandaag te kammen met een luizenkammetje. Nog iemand anders tips? 2 weken alleen kammen zag ik staan, dat ga ik zeker doen. Maar hoop dat ik ze wel snel dood want het idee dat er een bos aan luis loopt op mijn haar maakt me niet heel gelukkig
En als je bij jezelf kamt vergeet je ook nog eens de helft van je hoofdhuid waarschijnlijk.
Gelukkig kun je overal wel cremespoeling vinden. Ook bij de dichstbijzijnde supermarkt.