Zwarte kringen na aanstippen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Reneegorka

Zwarte kringen na aanstippen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-22 22:05

Hoihoi!!

Een kort vraagje, de HA bel ik morgen maar wellicht dat een van jullie dit herkent.
Ik had een paar mini wratjes en heb dit aangestipt met Formule W (heb ik ooit in het verleden een keer eerder gebruikt en toen was het na 2 weken weg), ik kan mij alleen niet herinneren dat ik zo’n donkere huid kreeg een paar dagen na de behandeling.
Is dit gewoon “verbrande” huid rondom het wratje, en word dit een littekentje of is dit echt abnormaal?

Liefs ☺️

Afbeelding

Boras

Re: Zwarte kringen na aanstippen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 22:16

Is de huid niet gewoon aan het afsterven. Het zal er binnenkort wel afvallen, lijkt mij.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 22:28

Even niets aandoen tot het er inderdaad af gaat. Het is trouwens wel aan te raden als je het wel aan stipt om op de huid eromheen vaseline te doen of een pleister waar je een gat in maakt zodat je de huid eromheen zo min mogelijk beschadigd

Reneegorka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-22 22:41

moonsparkle schreef:
Even niets aandoen tot het er inderdaad af gaat. Het is trouwens wel aan te raden als je het wel aan stipt om op de huid eromheen vaseline te doen of een pleister waar je een gat in maakt zodat je de huid eromheen zo min mogelijk beschadigd

Super, dankjewel!! Ik wacht even af dan :)