Gastric bypass

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Floortje04
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-03-08

Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-22 10:45

Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen maandag een gastric bypass gehad, ik ging de operatie vol zelfvertrouwen in en keek uit naar mijn nieuwe leven.
Sinds gisteravond heb ik het zwaar, niet omdat ik niet mag eten, maar gewoon angst. Ik mag alleen vloeibaar eten en dat gaat lastig en haal ik bij lange na het schema niet. Ook drinken gaat moeizaam, ik red net 0.75 liter en dat is echt te weinig. Ik doe al een beetje suikervrije ranja in m’n water. Het rommelt ontzettend van binnen wat me eigenlijk een beetje angstig maakt, zit het wel goed denk ik dan.

Hoe zijn jullie de eerste weken doorgekomen, ik probeer mezelf te blijven zeggen dat het allemaal goed komt, maar vind het wel heel eng allemaal.

ManonGrr

Berichten: 1471
Geregistreerd: 20-07-10
Woonplaats: Zuid holland

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 10:48


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 10:50

ManonGrr schreef:
Zelf geen ervaring, maar hier zitten de deskundigen: [MWS] Gastric bypass


Haha die wou ik net delen :')

TS, ik heb zelf een sleeve gehad begin dit jaar en totaal geen problemen gehad. De 1e dagen at ik wat lukte en dat was ook erg weinig, ik denk dat je het schema even los moet laten en gewoon moet kijken wat lukt. Drinken sowieso met kleine slokjes en de hele dag door. Ik vind 0,75 liter al best veel, ook dat redde ik de eerste dagen niet :n

pluisje88

Berichten: 8262
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Gastric bypass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 10:59

Mijn moeder heeft deze operatie ook gehad. Ze dronk lang niet zo veel en eten was heel lastig. Het is een hele zware operatie. Vergis je er niet in. Je lichaam heeft een hoop te herstellen en dat heeft tijd nodig..