Ik heb wel leggings die lekker zitten, maar flatterend zijn ze alles behalve. De taillenaad spant te hard waardoor de niet zo strakke delen nóg harder opvallen, Ze zakken of, de tailleband rolt op, ze trekken op de verkeerde plaatsen vanwege slecht geplaatste naden en ga zo maar door.
Ik heb al leuke broeken gezien maar dan gaan ze maar tot maatje 44. Of tot XL maar deze zijn dan gelijk aan maatje 44 haha.. De fameuze tiktok leggings geprobeerd, maar zelfs de grootste maat is nét te krap. Deze zaten overigens wel lekker en leken flatterend!!
De leggings van Stronger vielen me op, prachtige broeken! Maar helaas ook qua buik niet flatterend.
Wat zoek ik precies?
- Maat 46-48 (50 als ze erg klein vallen)
- een broek die flatterend is rond de buik zonder gekke naden waardoor je word opgedeeld in verschillende worstjes. Liefst dus een brede tailleband die erg elastisch is. Tot aan de navel of hoger, zeker geen heup modellen.
Ik heb op dit moment een "blubberbuikje", dus de broek mag zeker steun geven voor tijdens het springen.
- mogen gekke kleurtjes of patronen zijn, of opgedeeld met mesh stukken, op voorwaarde dat deze dan ook meerekken!! Heb 1 broek met "zijnaden" voor de mesh stukken, maar die rekken niet en drukken dus zo een soort rolladepatroon in mijn billen

- luchtig stofje voor de zomer dat goed omgaat met zweet. Ik heb een enorme "zweetreet" en wil dus liefst geen grote natte vlekken in mijn broek

Wie heeft dé sportlegging voor ronde dames??