Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siamsmeesje schreef:Met paardrijden en zwemmen kom je echt uit bij Polar, ja veel groter dan het model van een Fitbit (die ik zelf ook echt mooier vind). Maar wat vind je belangrijker, de sporten kunnen registreren of het uiterlijk?
Ik ben daarom toch voor de Polar Ignite gegaan, want de registratie vind ik belangrijker. En na 4 jaar is het model me al wat gaan meevallen
Shadow0 schreef:Heb je hier wat aan? https://equestrianspace.com/fitbit-for- ... heres-how/
Siamsmeesje schreef:Met paardrijden en zwemmen kom je echt uit bij Polar, ja veel groter dan het model van een Fitbit (die ik zelf ook echt mooier vind). Maar wat vind je belangrijker, de sporten kunnen registreren of het uiterlijk?
Ik ben daarom toch voor de Polar Ignite gegaan, want de registratie vind ik belangrijker. En na 4 jaar is het model me al wat gaan meevallen
Snippergroen schreef:Siamsmeesje schreef:Met paardrijden en zwemmen kom je echt uit bij Polar, ja veel groter dan het model van een Fitbit (die ik zelf ook echt mooier vind). Maar wat vind je belangrijker, de sporten kunnen registreren of het uiterlijk?
Hier voor paardrijden en zwemmen goede ervaringen met de Polar Vantage M, die is qua formaat inderdaad wel een vervanger voor een horloge en niet nog naast een ander horloge te dragen.