Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cinniz123

Berichten: 4479
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 19:37

Ik heb nu voor de 2de keer een wimperlift gedaan omdat ik op vakantie ga.
De eerste keer was geloof 4 jaar geleden en was wat ik wilde gewoon geen bloten billen gezicht overdag en in de avond mascara gebruiken.

Gister avond geweest en ik word helemaal gestoord van mn wimpers!!
Ze zijn zo danig gekruld dat ze tegen me ooglid aan zitten en ik heb er nu na een dag gewoon hoofdpijn van om ze te proberen te corrigeren.
Mascara gaat gewoon echt niet want ik krijg ze niet eens netjes opgemaakt.

De styliste gaf aan dat je eventueel met relaxen ze weer wat minder extreem krijgt maar zei ook gelijk dat ze het niet aanraadt omdat het er niet beter van wordt.
Ze zei dat je dat doet bij verpeste lifts en niet 1 die goed gelukt is.
Ik had een foto gestuurd en ze gaf aan dat ze ziet wat ik bedoel maar ze heel mooi vind.
Toen ik zei dus nu loop ik 6 weken voor l*l zei ze nee joh de ergste krul zakt na een week wel uit.

Heb aangegeven niet mn wimper te willen verpesten en maar probeer een week uit te zingen maar ik kan niets eens recht vooruit kijken zonder dat ze irriteren :(

Het is lastig een scherpe foto te maken maar hoop dat t te zien is.
Afbeelding

AnnoNiemand

Berichten: 975
Geregistreerd: 16-05-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 19:44

Wimperlift?! Ik wist niet eens dat het bestond. :+
Ze zien er i.m.o. niet heel erg gekruld uit maar recht naar boven staand? Geen idee of dat zo hoort dus, ik weet niet wat een wimperlift is. :+

cinniz123

Berichten: 4479
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 19:53

AnnoNiemand schreef:
Wimperlift?! Ik wist niet eens dat het bestond. :+
Ze zien er i.m.o. niet heel erg gekruld uit maar recht naar boven staand? Geen idee of dat zo hoort dus, ik weet niet wat een wimperlift is. :+


Nou dat te recht naar boven is juist t probleem inderdaad dat was vorige keer niet zo.
De krul zetten ze zeg maar bij de aanzet,daar krullen ze om een pad heen maar die lijkt te heftig waardoor ze dus recht omhoog tegen mn ooglid aan gaan.
Achteraf gezien had ik ze beter alleen kunnen laten verven.
Maar ja daar heb ik nu niets aan :')

Mars

Berichten: 33439
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 19:53

He waardeloos… ze doen dat toch met een soort permanenvloeistof? Bij een haarpeemanent mag je je haar even niet grondig wassen/spoelen, misschien dus eens flink vochtig houden? Of verzwaren met kokosvet oid? Mits je voorzichtig bent voor je ogen uiteraard

Memories

Berichten: 2652
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 19:54

Ik zou er 1 of 2 keer per dag een flinke laag olie (bijv castorolie) op smeren, als het goed is breek je dan het chemische spul wat gebruikt is af. Kan dan alleen wel zijn dat je hele lift eruit gaat, maar ik kan me voorstellen dat je dat op dit moment minder erg vind dat wimpers die in je huid prikken. Als het zo hoog is gepermd dat dat is gebeurd is de lift gewoon niet goed gezet en ik vind het niet netjes van je styliste dat ze er zo laks op reageert.

cinniz123

Berichten: 4479
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 19:56

Mars schreef:
He waardeloos… ze doen dat toch met een soort permanenvloeistof? Bij een haarpeemanent mag je je haar even niet grondig wassen/spoelen, misschien dus eens flink vochtig houden? Of verzwaren met kokosvet oid? Mits je voorzichtig bent voor je ogen uiteraard


Ja klopt en heb ik al geprobeerd gelijk ook gedoucht toen ik thuis kwam en zelfs conditioner erin laten zitten en naar beneden proberen te kammen maar zodra ze droog zijn gaan ze weer omhoog.
Dus helaas lijkt dat nu niets te doen,zal je altijd zien als je dat wilt he. :+

cinniz123

Berichten: 4479
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 19:59

Memories schreef:
Ik zou er 1 of 2 keer per dag een flinke laag olie (bijv castorolie) op smeren, als het goed is breek je dan het chemische spul wat gebruikt is af. Kan dan alleen wel zijn dat je hele lift eruit gaat, maar ik kan me voorstellen dat je dat op dit moment minder erg vind dat wimpers die in je huid prikken. Als het zo hoog is gepermd dat dat is gebeurd is de lift gewoon niet goed gezet en ik vind het niet netjes van je styliste dat ze er zo laks op reageert.


Nou tis miss ook omdat ze het zelf echt heel mooi vindt.
Ik heb haar nog wel een berichtje gestuurd hoe erg ik mn wimpers verpest als ik toch voor dat relaxen kies omdat ik het gewoon toch heel erg vermoeiend vind dat corrigeren.
Als de lift eruit gaat ben ik juist blij :o

Het probleem is denk ik ook dat ik donderdag avond al op vakantie ga….

frensje
Berichten: 737
Geregistreerd: 12-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 20:40

Een oog make-up reiniger op basis van olie?
Dat relaxed ook wel wat denk ik.

BigOne
Berichten: 39440
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 21:05

Of gewoon nog even verven. Geen gesmeer met mascara.

cinniz123

Berichten: 4479
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 21:14

bigone schreef:
Of gewoon nog even verven. Geen gesmeer met mascara.

Ze zijn geverfd maar hoe kom ik dan van dat irritante gevoel af dat ze tegen mn oogleden aangeplakt zitten.
Mn wimper gaan ervan door elkaar heen staan doordat ze in de verdrukking komen en dus een uitweg naar opzij zoeken zeg maar.
Lijkt me met (nog een keer) verven geen oplossing of zie ik iets over t hoofd?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 43123
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 21:27

Van wat ik zo op de foto zie, heeft je styliste veel te zwaar de krul aangezet. Zo extreem ziet het er bij mij nooit uit.

Na een week zakt het idd wel wat, maar ik denk dat je hier nog wel even last van gaat hebben... De olie-tip is een goede. De kleur gaat er ook sneller mee uit, maar beter dan zo laten.

cinniz123

Berichten: 4479
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 21:31

_San87_ schreef:
Van wat ik zo op de foto zie, heeft je styliste veel te zwaar de krul aangezet. Zo extreem ziet het er bij mij nooit uit.

Na een week zakt het idd wel wat, maar ik denk dat je hier nog wel even last van gaat hebben... De olie-tip is een goede. De kleur gaat er ook sneller mee uit, maar beter dan zo laten.


Ja dat idee heb ik ook.
Ze zei bij het laatste app contact ook dat mijn wimpers te lang zijn en dat een lift gewoon niet nodig is.
Maar ook dat is achteraf.
Ik ga morgen even kijken voor olie maar hoop dat ze morgen nog even reageert over dat wimperlift relaxen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 43123
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 21:34

cinniz123 schreef:
_San87_ schreef:
Van wat ik zo op de foto zie, heeft je styliste veel te zwaar de krul aangezet. Zo extreem ziet het er bij mij nooit uit.

Na een week zakt het idd wel wat, maar ik denk dat je hier nog wel even last van gaat hebben... De olie-tip is een goede. De kleur gaat er ook sneller mee uit, maar beter dan zo laten.


Ja dat idee heb ik ook.
Ze zei bij het laatste app contact ook dat mijn wimpers te lang zijn en dat een lift gewoon niet nodig is.
Maar ook dat is achteraf.
Ik ga morgen even kijken voor olie maar hoop dat ze morgen nog even reageert over dat wimperlift relaxen.

Je wimpers lijken net zo lang als de mijne, dan is een lift heel mooi. Maar wel als ie minder zwaar aangezet is. De krul onderin is bijna een hoek...

Maar goed, daar heb je niks aan.

Ik zou de olie toe gaan passen.

Iris82

Berichten: 40122
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 21:36

Ze hebben verschillende soorten krullers. Ze moeten op basis van jouw wensen en de lengte van jouw wimpers bepalen welke kruller nodig is. Het lijkt erop dat ze je wimpers verkeerd beoordeeld heeft.

cinniz123

Berichten: 4479
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 21:49

Ja ze schreef ook dat ze twijfelde om een pad L te nemen maar blij was dat ze dat niet had gedaan.
Ik heb alleen niet gevraagd wat ik dan nu had.

Weet je miss is t niet alleen door te heftig aangezet maar ligt het ook aan mn oogleden die hangen.
Ben er ook absoluut niet boos over maar indd gewoon tips om het minder heftig te maken.
Tis gewoon een vervelend gevoel :')
Kan ze ook gewoon afknippen :P

Lukasje
Berichten: 11779
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 22:01

Zo, we leren weer wat bij. Nog nooit van een wimperlift gehoord. Ik denk te weten wat het had moeten zijn. Nu staan de wimpers idd wel erg onnatuurlijk loodrecht naar boven. Je styliste moet dit toch ook merken!

dalena

Berichten: 3258
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 22:07

Nee dit lijkt me niet prettig. Mijn lashlift zag er heel anders uit en stoorde mij helemaal niet

cinniz123

Berichten: 4479
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 23:11

Nee vorige keer was dat ook mijn ervaring.
Als ik de pads opzoek op internet staat er dat de maat L voor lange wimpers is met een lichte natuurlijke krul dus ik vermoed dat het toch om een inschattings fout gaat .
Zal t eens vragen aan haar als ze me nog apt.

Simbaa
Berichten: 3973
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 23:23

Het is ook smaak en wat je gewend bent. Ik heb een krultang die mijn wimpers zo zet. Vind het zelf prachtig en ze prikken inderdaad tegen mijn oogleden aan. Ik voel het zelf niet eens meer. Dat terwijl een vriendin hem laatst had geleend en helemaal gek werd.

Met andere woorden, je loopt echt niet voor banketstaaf. Wel vervelend dat je er last van hebt! Aangezien je na het liften geen olie mag gebruiken, kan je dat nu misschien juist wel gebruiken? Succes!

kimberly1995
Berichten: 2437
Geregistreerd: 24-03-10

Re: Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 23:30

Ik had dit de keer dat ik lashlifting liet doen ook een beetje, maar dat nam gedurende de dagen wel af. Ik hoop dat dat bij jou ook zo gaat zijn.

Jester_

Berichten: 12361
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 23:35

Je hebt geen blote billen gezicht meer in ieder geval :+

Nee zonder gekheid, het staat echt niet verkeerd hoor! Misschien dat het ook nog wel iets went? Wat vaseline boven je ogen smeren zodat de puntjes die nu prikken wat zachter worden?

Suzanne F.

Berichten: 50578
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 08:32

Ik denk dat je er voor nu weinig aan kan doen behalve de puntjes eraf knippen. Maar dat is eigenlijk zonde. Ik deed het zelf ook weleens, ik had echt hele lang wimpers en dan had ik mascara tegen mijn wenkbrauwen aanzitten.
Volgende keer vragen of ze ze iets ronder aanzet zodat ze niet recht omhoog staan maar met een boogje.

Ketly

Berichten: 5952
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 08:38

Wat vervelend! Kan je ze niet met een wimperkruller zelf iets naar beneden krullen? Wie weet als je dat een paar keer doet dat het dan minder heftig wordt..

Momo94
Berichten: 1198
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 09:19

cinniz123 schreef:
Ja ze schreef ook dat ze twijfelde om een pad L te nemen maar blij was dat ze dat niet had gedaan.
Ik heb alleen niet gevraagd wat ik dan nu had.

Weet je miss is t niet alleen door te heftig aangezet maar ligt het ook aan mn oogleden die hangen.
Ben er ook absoluut niet boos over maar indd gewoon tips om het minder heftig te maken.
Tis gewoon een vervelend gevoel :')
Kan ze ook gewoon afknippen :P


Geen wimpers afknippen.. heb dat als kind ooit gedaan.. en het is volgens mij net als een kat zijn snorharen worden geknipt.. :o Je wordt helemaal gek van het gevoel dat je geen wimpers hebt. :o :+

Pareltjes
Berichten: 2317
Geregistreerd: 21-07-19

Re: Wimperlift ongedaan/minder heftig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-22 10:14

Sorry maar als een beauty behandeling je discomfort bezorgt in deze mate dan moet het ongedaan worden gemaakt. Dan kan mevrouw eraan vast kletsen wat ze wil. Dan heeft ze een verkeerde inschatting gemaakt.