Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Matheno schreef:Met deze maten zou ik voor PrimaDonna gaan. Is wat duurder, maar echt gericht op vrouwen met een grotere cupmaat.
Ze hebben ook prachtige badpakken en tankini's die optisch afslanken.
Best wel even naar een lingerie zaak gaan om te passen, want de maten van PrimaDonna vallen wel anders dan bijvoorbeeld Hunkemöller. (Bij Hunkemöller draag ik cup I en bij PrimaDonna cup F)
Corelli schreef:Volgens Google zit Lincherie in Drachten, dat is een goede optie Hunkemöller en Livera ga je bovengenoemde merken inderdaad niet vinden
Edit: en Sublym zie ik? Ken ik zelf niet en zie zo ook geen site, maar ziet er zo op het eerste oog goed uit
germie schreef:Wil je een badpak met 'model'? Of wil je gewoon een Speedo die gewoon voor snelheid is? Want die laatste zijn fijn en staan goed. Bijkomend voordeel: drogen snel, geen cups en dat soort dingen. Ontwikkeld om te zwemmen. (en te badderen mocht je dat willen).
Ik noem Speedo als merk, maar je hebt ook Adidas, Nike, enz. Die hebben gewoon nette leuke strakke wedstrijdpadpakken. en dan kun je ook nog voor hoog opgesneden kiezen of meer pijpjes, maar alles is mooi gestroomlijnd. Ik zou daar eens naar kijken.
Dan moet je naar een sportzaak, Intersport, Perry, of zoiets.
Anna79 schreef:germie schreef:Wil je een badpak met 'model'? Of wil je gewoon een Speedo die gewoon voor snelheid is? Want die laatste zijn fijn en staan goed. Bijkomend voordeel: drogen snel, geen cups en dat soort dingen. Ontwikkeld om te zwemmen. (en te badderen mocht je dat willen).
Ik noem Speedo als merk, maar je hebt ook Adidas, Nike, enz. Die hebben gewoon nette leuke strakke wedstrijdpadpakken. en dan kun je ook nog voor hoog opgesneden kiezen of meer pijpjes, maar alles is mooi gestroomlijnd. Ik zou daar eens naar kijken.
Dan moet je naar een sportzaak, Intersport, Perry, of zoiets.
Dat is een beetje het punt ik heb wel graag een gewone. Wel het liefst met iets van pijpjes en een beetje shaping. Ik voel me erg onzeker over mijn lijf en hoop dat dat met een goed badpak wat minder is. Ik was vroeger ultra slank en nu niet meer zeg maar...
https://www.goldner-fashion.com/nl/figu ... wit-10027/
Ik vind deze bijvoorbeeld erg mooi maar die gaat tot cup B. Wel tot maat 50, hoe dan
Anna79 schreef:Waar zitten zulke zaken? Hier (Drachten) hebben we alleen Livera en Hunckemoller en daar slaag ik dus niet.
Anna79 schreef:Waar zitten zulke zaken? Hier (Drachten) hebben we alleen Livera en Hunckemoller en daar slaag ik dus niet.
Gebruikers op dit forum: Chantalla, Diddykong, Fudge, Googlebot, Luna_Rose, MerelV, Milando, NadjaNadja, Nienke1979, Solleke_Noah, Zebrastreep en 53 bezoekers