En daar moet ik dealen met de pijn die ik in de nek/schouders krijg/heb, en nee het is geen spierpijn.
Ongeveer 1,5 maand geleden had ik ineens een bepaald gevoel in mijn onderarm en kon het niet plaatsen.
Maar ook het idee van oh het gaat wel over.. maar helaas een maand geleden was de pijn extreem,
en het kwam ook nog eens heel leuk uit mijn elleboog wat pijn uitstraalt naar de pols en schouder.
Heb toen voor dat ik een afspraak wou maken bij de fysio al een ontstekingsremmer genomen, maar 2 uur later had ik nog heel veel last er van.
Dus dat werd maar een afspraak bij de fysio op een Maandag ochtend..
Eerste instantie zei de fysio dat ie dacht uit mijn verhaal dat het overbelasting was..
Ik kon/kan mijn arm niet..
- Omhoog brengen richting het gezicht
- Hand draaien richting het gezicht
- Hand richting schouder hoogte brengen
Ik heb eigenlijk na 3 shockwave therapies geen pijn ervaren in de onderarm..maar wel met heffen van de arm en zware taken.
Dan denk je in je weekje vakantie met rustig aan doen niets aan de hand is, en rustig je ding kan gaan doen.. maar helaas!
De pijn is sinds ongeveer een week weer heerlijk aanwezig, zelf bij rust zegt mijn arm doeiii!!
Had de fysio uitgelegd vanmiddag ...
- Wakker worden in de nacht van de pijn
- Overdag pijn aanhouden in de volledige arm en die komt vanuit mijn elleboog
- Geen kracht in de hand/arm
En dan krijg je te horen dat je een peesontsteking hebt die vanuit je elleboog komt, helaas.
Op een site speciaal over blessures is dat een Peesontsteking vaak een onderdeel is van RSI/KANS.

Ben zo niet happy hier mee, vanavond toch maar weer eens een Ontstekingsremmer nemen en of ik een nachtje door kan slapen.
Anders hang ik morgen ochtend wel aan de telefoon met de Huisarts voor Ontstekingsremmers.