Heeft iemand ervaring met Rodenstock brilglazen? Ik moet weer een nieuwe sterkte hebben maar vind het altijd erg vervelend als de bril nat wordt dat de regendruppels zichtbaar blijven op je bril. Bij dit merk beweren ze dat die er gelijk af glijden en ook dat stof e.d. er niet op blijft zitten.
Echter zijn deze glazen wel 100-150 euro duurder dan een gemiddeld glas. Vandaar mijn twijfel.
Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn..
Needje
Geplaatst: 03-06-22 15:12
Ik zat even te googlen, maar met zo'n prijsverschil haal ik wel lekker de druppels zelf van m'n glas.
Fearn
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-22 15:27
Needje schreef:
Ik zat even te googlen, maar met zo'n prijsverschil haal ik wel lekker de druppels zelf van m'n glas.
Haha ja ik weet 't, maar ook met stof/vet zit ik meerdere keren per dag m'n bril schoon te spoelen.
Maar het is wel een groot verschil ja. Met daarbij dat m'n glazen wel bijna jaarlijks vervangen moeten worden.
Ja ik moet ook meerdere keren per dag schoonmaken eigenlijk. Gelukkig heb ik flesje schoonmaak dat ik gratis mag laten vullen bij de opticien
Bravura
Geplaatst: 03-06-22 16:13
Hier Rodenstock sinds 2 jaar met op weet ik veel hoeveel punten gemeten. Ben en was er niet blij mee, schommelde mij teveel en in alle richtingen te klein kijkveld. Heb inmiddels een bril met een simpelere meting en gewone glazen van Eyewish en ben daar heel tevreden over. Ook daar kun je bepaalde filters op krijgen die eea kunnen voorkomen. Het glas an zich zal het niet doen. De gepersonaliseerde meting en slijpwerk wel. Des te gepersonaliseerder des te lastiger wennen en ook later nog lastig doorheen kijken. Vettigheid houd je altijd wel op glazen.
office
Geplaatst: 03-06-22 17:28
Lijkt me heerlijk en zeker het geld waard als het echt werkt.Ik koop bij de action van die natte brilpoets doekjes trouwens om (even)streeploos te kunnen kijken.