Ik fiets als jaren, als echte Nederlander, naar alles waar ik heen kan. Mijn werk, paard, vrienden, familie en boodschappen. Sinds vorig jaar heb ik een racefiets, maar mijn rug vind dat niet zo'n goed plan. Deze is wel afgesteld op mijn maat, maar ik krijg er geen plezier in om het langer dan 3 kwartier/uurtje te doen. Hardlopen doe ik fanatiek, al is het nu iets rustiger en meestal maar 5 km. Zonder doel motiveert het me niet. Skaten heb ik ook een tijd gedaan, maar is met de ondergrond toch vaak wat lastiger om uit te zoeken waar je dit wél goed kan doen. Nu zag ik ergens iets met 'steppen' langskomen.
Wie stept er, wat voor materiaal zou je moeten hebben, kan je ergens goede steppen uitproberen/huren? Ik zou in de toekomst dolgraag een hond willen, maar hoef daar niet echt rekening mee te houden met steppen. Ik zou hem voornamelijk voor de leuk willen gebruiken. Liefst ook op boswegen/fietspaden etc waar je skatend niet komt. Luchtbandjes lijken me dan ook erg prettig ipv die invouwbare-kinderstepjes