Ik ben van mezelf best een kritisch persoon, ik zie nogal snel beren op de weg en bekijk overal wel de negatieve kanten van. Gelukkig ben ik geen enorm naar persoon, want ik doe het vooral naar mezelf toe. Ik ben alleen de laatste tijd wel gaan beseffen dat ik mezelf daar enorm mee in de weg kan zitten en het verbaast me niks als mijn onzekerheid en faalangst deels te maken hebben met mijn negatieve houding. Conclusie: ik wil positiever gaan leven! Ik moet zeggen dat ik het laatste jaar al veel beter ben geworden in dingen los te laten waar ik toch niks aan kan veranderen, maar echt positiever denken vind ik nog lastig. In de kader wil ik mezelf ook verdiepen in the law of attraction.
Nu zijn er genoeg boeken/podcast en dergelijke over een positieve mindset en over LoA te vinden, ik zie alleen door de bomen het bos niet. Omdat ik door studie en werk de hele dag op de laptop of in de boeken zit, ben ik op dit moment vooral op zoek naar een podcast oid. Ik ben zelf alleen redelijk nuchter (of kritisch

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar tips, en dan op het moment vooral betreffende een podcast (het mag eventueel ook in het Engels). Daarnaast ben ik ook benieuwd naar verhalen van andere bokkers die een positiever mindset hebben gecreëerd en wat jullie hierbij heeft geholpen.