Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pien_2010

Berichten: 43724
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 22:51

Wouw, je straalt en ziet er prachtig uit!!

BritHittepit

Berichten: 2596
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-24 22:58

Afbeelding
Afbeelding

Heerlijk genoten <3

BritHittepit

Berichten: 2596
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-24 23:01

Wij doen meestal ook niet echt iets speciaals, wel eens gaan uit eten maar ik had het echt nodig om mezelf nog eens ‘mooi’ te voelen! En dat is gelukt <3

Janneke2

Berichten: 22886
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 23:06

:j Er staat een prachtige vrouw naast een kleurrijk boeket!

pien_2010

Berichten: 43724
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 23:22

Niet voor het een of ander , je bent echt super super knap. Dus jouw gevoel klopt met de werkelijkheid. Het is echt wouw....

tiwi1969

Berichten: 7671
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 23:56

Wauw je bent echt prachtig! Fijn dat je dat zelf ook weer kan voelen.

BeFunny

Berichten: 10822
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 09:17

Brit, je ziet er prachtig uit <3 mooie bos bloemen.

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 10:25

Het is aan je te zien dat je hebt genoten. Je straalt!

BritHittepit

Berichten: 2596
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-24 10:43

Vandaag het eerste radiologische verslag binnen ivm mijn controlescan (nog geen nieuws van kaak/hoofd) maar nog niks besproken met de prof!

Oncologische status quo *\%/*

BeFunny

Berichten: 10822
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 11:03

Wat fijn Brit *\o/*

Ik krijg momenteel een punt hoofd van het zh. Uitslag biopt is binnen

Afbeelding

Oftewel. Ze hebben ernaast geboord. Er zou een stukje bot van het sternum manubrium beoordeeld moeten worden en patholoog heeft alleen kraakbeen gehad.

Ik heb gister zh gebeld wanneer ik de uitslag kreeg want was bijna 3 weken geleden kreeg ik te horen dat ik die afspraak had moeten maken. Maar dat ik vandaag een telefonisch consult krijg. Na mijn telefoontje van gister verscheen de uitslag van de patholoog in het portaal.

Daar wordt ik echt een beetje kriegel van %)

BritHittepit

Berichten: 2596
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-24 11:08

BeFunny schreef:
Wat fijn Brit *\o/*

Ik krijg momenteel een punt hoofd van het zh. Uitslag biopt is binnen

[ [url=m/Ue2VMJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oftewel. Ze hebben ernaast geboord. Er zou een stukje bot van het sternum manubrium beoordeeld moeten worden en patholoog heeft alleen kraakbeen gehad.

Ik heb gister zh gebeld wanneer ik de uitslag kreeg want was bijna 3 weken geleden kreeg ik te horen dat ik die afspraak had moeten maken. Maar dat ik vandaag een telefonisch consult krijg. Na mijn telefoontje van gister verscheen de uitslag van de patholoog in het portaal.

Daar wordt ik echt een beetje kriegel van %)


Oooh dat is wel verschrikkelijk! Ik hoop dat je heel die marteling niet opnieuw moet… kan het gewoon kraakbeenwoekering zijn? Of bestaat zoiets niet? :o? Ik hoop dat je snel dat consult krijgt! Dikke knuffel daar

BeFunny

Berichten: 10822
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 11:19

Ja ik weet nu even niet hoe verder.
Ik slik nu geen antihormoon. Op 27 februari heb ik een evaluatie gesprek daarover maar daarna kom ik in aanmerking voor pet/ct en zou dat misschien een optie zijn.

Als het weer zou moeten dan doe ik dat alleen onder sedatie of algehele narcose. Anders niet.

Wat ik begreep kan het een ontsteking zijn of foute boel.

Afbeelding

Dat gele stukje is het manubrium heel hard bot vandaar de boringen. Maar ze hebben geen hard bot opgestuurd uit het manubrium naar de patholoog ;)

Een plek in het manubrium lichte op bij de mri. En op de pet is atypische sclerose te zien (afwijking van het bot) wat er afgelopen jaar niet zat. Maar daar lichte het niet op. Maar op de gewone pet lichten lobulaire hormoongevoelige cellen vaker niet op. Daarom dat ze het biopt wilden.

BritHittepit

Berichten: 2596
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-24 11:31

BeFunny schreef:
Ja ik weet nu even niet hoe verder.
Ik slik nu geen antihormoon. Op 27 februari heb ik een evaluatie gesprek daarover maar daarna kom ik in aanmerking voor pet/ct en zou dat misschien een optie zijn.

Als het weer zou moeten dan doe ik dat alleen onder sedatie of algehele narcose. Anders niet.

Wat ik begreep kan het een ontsteking zijn of foute boel.

[ [url=m/U8pkE9.png]Afbeelding[/url] ]

Dat gele stukje is het manubrium heel hard bot vandaar de boringen. Maar ze hebben geen hard bot opgestuurd uit het manubrium naar de patholoog ;)

Een plek in het manubrium lichte op bij de mri. En op de pet is atypische sclerose te zien (afwijking van het bot) wat er afgelopen jaar niet zat. Maar daar lichte het niet op. Maar op de gewone pet lichten lobulaire hormoongevoelige cellen vaker niet op. Daarom dat ze het biopt wilden.


Ik hoop echt dat het ‘maar’ een gewone afwijking is, goed dat ze wel verder onderzoek doen maar weer heel die rim ram, soms vergeten ze dat ze met mensen bezig zijn… zou het bv ook niet kunnen komen door bestraling? Of chemo?

BeFunny

Berichten: 10822
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 11:35

Ik heb geen bestraling of chemo gehad.
Ik heb een mastectomie gehad (amputatie en verwijdering poortwachter) en Daarna voor 10 jaar antihormoon.

Hier kreeg ik vanaf novenber zoveel klachten door dat ik nu tijdelijk gestopt ben en dan kijken we 27 februari voor evt alternatief.

Maar het zou een ontsteking kunnen zijn ontstaan door trauma. Alleen ligt dit een stuk hoger zeg maar.

Heel die rim/ram idd. Ik heb sinds begin december alweer veel in het zh gezeten voor scans, echo, gesprekken en er lijkt geen einde aan te komen. Terwijl het ook iets relatief onschuldigs kan zijn.

BritHittepit

Berichten: 2596
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-24 12:48

BeFunny schreef:
Ik heb geen bestraling of chemo gehad.
Ik heb een mastectomie gehad (amputatie en verwijdering poortwachter) en Daarna voor 10 jaar antihormoon.

Hier kreeg ik vanaf novenber zoveel klachten door dat ik nu tijdelijk gestopt ben en dan kijken we 27 februari voor evt alternatief.

Maar het zou een ontsteking kunnen zijn ontstaan door trauma. Alleen ligt dit een stuk hoger zeg maar.

Heel die rim/ram idd. Ik heb sinds begin december alweer veel in het zh gezeten voor scans, echo, gesprekken en er lijkt geen einde aan te komen. Terwijl het ook iets relatief onschuldigs kan zijn.


Ik duim voor je mee

BeFunny

Berichten: 10822
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 12:56

Nou net dus dat consult gehad met de assistent van de assistent.

Idd is het kwa weefsel verkeerd gegaan. Ze gaan nu met de radioloog overleggen of ze met een biopt dieper kunnen met meer risico voor de longen.

Ik heb voorgesteld dat een pet/ct misschien mogelijk is over 2 weken of later omdat ik dan 5 weken geen tamoxifen heb geslikt. Bleef ze eerst volhouden tot 3 x toe dat ik die al heb gehad. Toen werd ik een beetje boos en zei dat ze verder moest lezen. Dat die pet/ct was aangevraagd maar ik niet in aanmerking kwam en daardoor een gewone pet kreeg. En nu gaat ze dat ook overleggen en wordt ik daar weer over gebeld. De afgelopen maanden gaan steeds zo en ik was al moe en dit maakt het er allemaal niet beter op.

Sorry dat hier in jou topic staat Brit :(

BritHittepit

Berichten: 2596
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-24 13:38

BeFunny schreef:
Nou net dus dat consult gehad met de assistent van de assistent.

Idd is het kwa weefsel verkeerd gegaan. Ze gaan nu met de radioloog overleggen of ze met een biopt dieper kunnen met meer risico voor de longen.

Ik heb voorgesteld dat een pet/ct misschien mogelijk is over 2 weken of later omdat ik dan 5 weken geen tamoxifen heb geslikt. Bleef ze eerst volhouden tot 3 x toe dat ik die al heb gehad. Toen werd ik een beetje boos en zei dat ze verder moest lezen. Dat die pet/ct was aangevraagd maar ik niet in aanmerking kwam en daardoor een gewone pet kreeg. En nu gaat ze dat ook overleggen en wordt ik daar weer over gebeld. De afgelopen maanden gaan steeds zo en ik was al moe en dit maakt het er allemaal niet beter op.

Sorry dat hier in jou topic staat Brit :(


We zijn allemaal lotgenoten :(:)

Ik hoop gewoon dat ze voor jou een makkelijker onderzoek kunnen inplannen als alweer die pijn! Of zoals je aangaf onder een roesje of narcose!

BeFunny

Berichten: 10822
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 15:10

Nou ze komen dinsdag avond met meerdere artsen samen. Dan bespreken ze meerdere casussen en ook die van mij. Ze willen in principe weer een biopt maar het schijnt echt een gevaarlijk biopt te worden dus ze willen even alle opties goed bekijken en gaan mij na Dinsdag terug bellen.

Op de mri is trouwens een t1 te zien. Staat voor tumor kleiner dan 3 cm. Waarschijnlijk geen typische metastase kan wel een op zichzelfstaande tumor zijn. Maar mri geeft bij lobulair nog wel eens vals positief.

Op de pet is alleen een afwijking te zien maar weten ze dat lobulair vaak niet oplichyt dus soms vals negatief.
En biopt dus niet op de juiste plek geboord. Die zou echt uitsluitsel of een diagnose op kunnen leveren. Heb ik even pech.

Zo blijf ik in onzekerheid.

pien_2010

Berichten: 43724
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 15:18

Jeetje BeFunny wat ongelooflijk balen!!!!

BritHittepit

Berichten: 2596
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-24 16:12

Die onzekerheid is zo verschrikkelijk! Ik denk aan jou. Y;( en hoop op goed nieuws na al deze ellende…

BeFunny

Berichten: 10822
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 16:47

Wat lief van jou Brit <3
De onzekerheid begint killing te worden.
Maar daar krijgt volgens mij iedereen in soortgelijk schuitje wel eens mee te maken.

Charaz

Berichten: 24346
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 16:54

Wat zie je er prachtig uit Britt!

Kitty

Berichten: 7704
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 23:54

Wat een onzekerheid zo, BeFunny. Hopelijk komen ze na dinsdag toch met een goede optie voor jou!

Britt, wat zie je er mooi uit!

Keandra
Berichten: 1173
Geregistreerd: 24-08-07
Woonplaats: Hamme (O-Vl, België)

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 09:56

Wat een onzekerheid en steun krijg je weer uit het ziekenhuis, BeFunny.
Je zou zo denken dat ze met dieren bezig zijn daar, die moeten ze geen uitleg geven.
Jammer genoeg hoor je het zo vaak. Ik hoop zo voor je snel degelijk een uitleg en een degelijk alternatief kunt laten doen.

Britt, je ziet er super uit!!!!

BritHittepit

Berichten: 2596
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-24 10:44

Mijn hoofdscan is al bij al ook goed, zoals ik ervan kan afleiden natuurlijk…

Ik zou nog steeds met die sinusitis zitten, dus die gaat niet voorbij…
Inflammatie in de weke delen maar kaakbot en gewricht zien er normaal uit.
Verder heb ik nog 2 verborgen gaatjes in 2 kiezen dus…
(Als ik alles goed heb verstaan).