Adventskalender 2022

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12484
Geregistreerd: 28-07-10

Adventskalender 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-22 22:56

Jullie zullen wel denken, we zitten nog maar in mei!
Maar, ik ben al beetje aan het bedenken en sparen welke adventkalender ik zou willen dit jaar. En wellicht voor jullie natuurlijk ook! :D

Normaliter had ik altijd van Rituals, maar helaas viel die afgelopen jaar tegen, aangezien er oa parfum in zitten wat ik niet kan gebruiken ivm allergie. Scrub, foams en bodycreme wel.

Dus alleen een advent gehad van LookX én de balea, de laatste wil ik dit jaar weer voor gaan!

Toen viel me oog ook beetje op de bodyshop, maar die had als ik het goed herinner waren er toen 3 verschillende? Welke of wat was echt een aanrader voor jullie?

De Balea probeer ik dit jaar weer te scoren!

Suzanne F.

Berichten: 50060
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 07:47

Jij bent er vroeg bij! Ik ben onervaren met adventskalenders maar kan je uitleggen wat hier precies zo geweldig aan is? Je krijgt dan een maand aan kleine producten waarvan je elke dag eentje moet openen?
Ik ken wel die van de KrasLoterij waarbij je elke dag een vakje moet openmaken. :D
Is dit net zoiets? Is het kostbaar?

Banyu
Berichten: 12484
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-22 09:05

Suzanne F. schreef:
Jij bent er vroeg bij! Ik ben onervaren met adventskalenders maar kan je uitleggen wat hier precies zo geweldig aan is? Je krijgt dan een maand aan kleine producten waarvan je elke dag eentje moet openen?
Ik ken wel die van de KrasLoterij waarbij je elke dag een vakje moet openmaken. :D
Is dit net zoiets? Is het kostbaar?


Zoiets ja, je kan het zelf zo duur maken als je wilt, verschillende kalenders…

Tazzey
Berichten: 9624
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Adventskalender 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 09:13

Die van Dior was afgelopen jaar echt heel mooi. <3 Dat word hem voor mij dit jaar ook weer. De grote van de Body Shop is ook altijd erg leuk, de andere twee heb ik geen ervaring mee.
De Diamine adventkalender is ook heel leuk als je vaak met vulpennen schrijft.

secricible

Berichten: 25774
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Adventskalender 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 09:14

Ik ga even meelezen. Ik wil dit jaar ook wel mee doen. Ik denk over MAC, dus hoop daar wat ervaringen over te lezen :D