Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Absolem schreef:Er bestaan Complete bodies die hebben een sluiting tussen je benen als een romper . Maar corrigerend ondergoed zit altijd strak anders doet het niet wat het moet doen.
Biks2 schreef:Ik zou het corrigerende ondergoed lekker achterwege laten en kijken wat voor jeans goed bij jouw figuur passen en comfortabel zitten!
Florenc schreef:Biks2 schreef:Ik zou het corrigerende ondergoed lekker achterwege laten en kijken wat voor jeans goed bij jouw figuur passen en comfortabel zitten!
Dit inderdaad!
Ik heb het een tijdje geprobeerd, maar God, wat zit dat slecht. Je ingewanden worden letterlijk bij elkaar gedrukt, kan nooit fijn zitten (zelfs de goed passende. Dan spreek ik nog niet over de permanent naar beneden rollende stuks).
Echt, ook voor dikke vrouwen heb je gewoon super toffe outfits, zonder dat al je vetjes vakkundig moeten verstopt worden voor de buitenwereld. Niets mis met een buik of een kont
Florenc schreef:Biks2 schreef:Ik zou het corrigerende ondergoed lekker achterwege laten en kijken wat voor jeans goed bij jouw figuur passen en comfortabel zitten!
Dit inderdaad!
Ik heb het een tijdje geprobeerd, maar God, wat zit dat slecht. Je ingewanden worden letterlijk bij elkaar gedrukt, kan nooit fijn zitten (zelfs de goed passende. Dan spreek ik nog niet over de permanent naar beneden rollende stuks).
Echt, ook voor dikke vrouwen heb je gewoon super toffe outfits, zonder dat al je vetjes vakkundig moeten verstopt worden voor de buitenwereld. Niets mis met een buik of een kont
dioni schreef:Ik heb het zelfde probleem als ts, vetrol op de buik. Zeg maar model aardappel op pootjes.
https://www.bol.com/nl/nl/p/primadonna- ... 7485/?s2a=
Ik heb deze gekocht, ivm een onderlinge wedstrijd. Die western showblouses zitten strak om je heen en dan is het fijn dat de boel niet blubbert.
Gisteren mee proefgereden en zit prima. Rolt niet omlaag, pijpjes blijven zitten.
En ts, een vetrol is niks om je voor te schamen. Niet iedereen heeft maat 36.