Waterdrop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EllaBellaah

Waterdrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-21 10:56

Hoi bokkers!

Wie o wie is er nog meer fan van Waterdrop? (Waterdrop is een soort tabletje wat je in gewoon water kan doen, hierdoor krijg je water met een smaakje zonder calorieën)
Ik ben heel erg benieuwd wie er nog meer een waterdrop collectie in huis heeft. Wat hebben jullie allemaal aan flessen, glazen, smaakjes, assecoires etc?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 10:57

Ja, ik gebruik het af en toe.
Ik verdun het wel op 2 liter water anders vind ik het toch wel wat chemisch.

Volgens mij heb ik alle smaken thuis. Ik vind "Zen" het lekkerst.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 10:58

Ik heb 1 proef pakket besteld.....
Gatver, niet te pruimen..... smaakt zo chemisch.
Sommige zijn iets weg te krijgen omdat het zonde is weg te gooien.
Maar hier nooit meer.

Limoen

Re: Waterdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 11:00

Ik vond het ook niks. Je proeft heel erg dat het een tablet is, vind ik. Een beetje poederig/chemisch..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 11:02

Oeh ja ik ben fan *\o/* heb alle smaken wel een keer gehad gok ik maar Sky, Youth, Zen en Clean zijn m'n favorieten. Vibe heel enthousiast besteld maar die valt erg tegen maar die komt ook wel op.
Inmiddels 2 flessen gehaald en daar blijft het ook wel bij. Stiekem toch wel heel prijzig.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-21 11:04

Nyaleti schreef:
Oeh ja ik ben fan *\o/* heb alle smaken wel een keer gehad gok ik maar Sky, Youth, Zen en Clean zijn m'n favorieten. Vibe heel enthousiast besteld maar die valt erg tegen maar die komt ook wel op.
Inmiddels 2 flessen gehaald en daar blijft het ook wel bij. Stiekem toch wel heel prijzig.

Grappig dat je Clean heel lekker vindt! Dat is toch wel de smaak waar je vaak juist het tegenovergestelde van hoort. Van Sky en Youth ben ik ook fan, naast Love en Glow

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 11:11

Ik vind de glazen flessen en de thermosflessen super, heel fijn in gebruik. De drops zelf bevatten me eigenlijk net teveel zoetstof, waardoor ze idd wat chemisch gaan smaken. Zeker de thee lust ik daardoor niet.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 12:23

EllaBellaah schreef:
Nyaleti schreef:

Grappig dat je Clean heel lekker vindt! Dat is toch wel de smaak waar je vaak juist het tegenovergestelde van hoort. Van Sky en Youth ben ik ook fan, naast Love en Glow

Haha ja heel veel mensen vinden die niet te pruimen :') Clean staat voor mij op 1. Juist omdat het zo anders is dan de smaken die je in de supermarkt kan vinden.
Love vind ik dan weer vreselijk terwijl dat de populairste is.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-21 12:29

@Britt: in de thee zitten geen zoetstoffen, in de waterdrops inderdaad wel, in sommige zit stevia in andere een andere (chemische) zoetstof.

Nyaleti: haha wat grappig! Dan hou je denk ik ook niet van zoete smaken? Ik denk dat love wel de zoetste van allemaal is.

Vandaag naar mijn werk heb ik mijn thermosfles met Youth mee, en ik heb in mijn tas altijd een doosje met een kleine voorraad drops.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 14:33

Ik heb de waterdrops nog niet geprobeerd, maar heb nu wel een proefpakket van Bolero, dat is poeder in zakjes. DIe vind ik wel ook heel erg zoet, maar het poeder is iets handiger doseren. Ik kom nu op ong 1/3 van wat ze aanraden. En het zou van mij zelfs dan nog wel iets minder zoet mogen, maar zo is het in elk geval niet te chemisch van smaak.
(Ik denk dus dat ik met 1 stick 1 anderhalve literfles kan doen, maar dat heb ik nog niet gedaan omdat ik eerst wil proberen... keuzestress.)

Ik dacht, ik deel het toch hier.
https://www.bolerolimonadewinkel.nl/nl/sticks/

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 14:35

Ik vind het te duur voor wat het bied: niet al te lekkere frisdrank.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 14:53

Ik vind het ook veel te chemisch smaken. Ook bij mengen met 2 liter water.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 15:09

Ik zie er wel eens reclame van langskomen, maar zie er echt geen voordeel in. Ik doe liever munt, gember, citroen of diepvriesfruit (of een combi van) in mijn fles voor een heerlijke frisse, natuurlijke smaak. En als ik iets zoeters wil doe ik er wel wat aanmaaklimonade in.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 16:08

Ik vind t ook niks. Ik drink of gewoon water, of gebruik een spuitflesje Carvan Cevitam als ik een smaakje wil.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 16:16

Ik heb toen een proefpakket gehad maar de smaken gingen voor mij van drinkbaar tot enorm smerig. Niet voor herhaling vatbaar dus

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 16:19

Hoe maakten we vroeger ook al weer dropwater? Deden we best vaak.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 16:26

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 16:39

Oh ja, met laurierdrop! En die kon je dan in zo'n ouderwets snoepwinkeltje kopen waar ze ook schuimblokken hadden en zwart-wit.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 17:12

Poeliepek :))

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-21 11:40

Er komt vandaag een nieuwe limited edition smaak uit, Flair. Hij schijnt naar de ouderwetse roosvicee te smaken. Ik heb een proefpakketje thuis gekregen, maar ben op vakantie dus heb hem nog niet kunnen testen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 11:50

Shadow0 schreef:
Ik heb de waterdrops nog niet geprobeerd, maar heb nu wel een proefpakket van Bolero, dat is poeder in zakjes. DIe vind ik wel ook heel erg zoet, maar het poeder is iets handiger doseren. Ik kom nu op ong 1/3 van wat ze aanraden. En het zou van mij zelfs dan nog wel iets minder zoet mogen, maar zo is het in elk geval niet te chemisch van smaak.
(Ik denk dus dat ik met 1 stick 1 anderhalve literfles kan doen, maar dat heb ik nog niet gedaan omdat ik eerst wil proberen... keuzestress.)

Ik dacht, ik deel het toch hier.
https://www.bolerolimonadewinkel.nl/nl/sticks/

Die zijn zooo niet lekker! In het begin vond ik van wel, maar sommige smaken, proef je echt de poeder enzo

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 12:10

Oh jee! Ik vind gember en mango-chili tot nu toe wel lekker, hopelijk blijft dat...

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 15:31

Hoi ! :) ik zag op de FB van Waterdrop dat er nu een actie is: raad een vriend aan, dan krijg je 1500 punten en de vriend € 10,- welkomskorting. Is er iemand diemij blij kan maken met een code? :) Zelf krijg je dan dus 1500 punten op je account.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 15:32

Celestial schreef:
Hoi ! :) ik zag op de FB van Waterdrop dat er nu een actie is: raad een vriend aan, dan krijg je 1500 punten en de vriend € 10,- welkomskorting. Is er iemand diemij blij kan maken met een code? :) Zelf krijg je dan dus 1500 punten op je account.

Uiteraard!
https://prz.io/VZBnG9pfV

Geldt vanaf 35 euro dacht ik.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 21:30

Matheno schreef:
Celestial schreef:

Uiteraard!
https://prz.io/VZBnG9pfV

Geldt vanaf 35 euro dacht ik.

Heel erg bedankt! Ik heb besteld. :D