Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Oeh ja ik ben fanheb alle smaken wel een keer gehad gok ik maar Sky, Youth, Zen en Clean zijn m'n favorieten. Vibe heel enthousiast besteld maar die valt erg tegen maar die komt ook wel op.
Inmiddels 2 flessen gehaald en daar blijft het ook wel bij. Stiekem toch wel heel prijzig.
EllaBellaah schreef:Nyaleti schreef:Oeh ja ik ben fanheb alle smaken wel een keer gehad gok ik maar Sky, Youth, Zen en Clean zijn m'n favorieten. Vibe heel enthousiast besteld maar die valt erg tegen maar die komt ook wel op.
Inmiddels 2 flessen gehaald en daar blijft het ook wel bij. Stiekem toch wel heel prijzig.
Grappig dat je Clean heel lekker vindt! Dat is toch wel de smaak waar je vaak juist het tegenovergestelde van hoort. Van Sky en Youth ben ik ook fan, naast Love en Glow
Bloodymary schreef:Hoe maakten we vroeger ook al weer dropwater? Deden we best vaak.
Shadow0 schreef:Ik heb de waterdrops nog niet geprobeerd, maar heb nu wel een proefpakket van Bolero, dat is poeder in zakjes. DIe vind ik wel ook heel erg zoet, maar het poeder is iets handiger doseren. Ik kom nu op ong 1/3 van wat ze aanraden. En het zou van mij zelfs dan nog wel iets minder zoet mogen, maar zo is het in elk geval niet te chemisch van smaak.
(Ik denk dus dat ik met 1 stick 1 anderhalve literfles kan doen, maar dat heb ik nog niet gedaan omdat ik eerst wil proberen... keuzestress.)
Ik dacht, ik deel het toch hier.
https://www.bolerolimonadewinkel.nl/nl/sticks/
Celestial schreef:Hoi !ik zag op de FB van Waterdrop dat er nu een actie is: raad een vriend aan, dan krijg je 1500 punten en de vriend € 10,- welkomskorting. Is er iemand diemij blij kan maken met een code?
Zelf krijg je dan dus 1500 punten op je account.
Matheno schreef:Celestial schreef:Hoi !ik zag op de FB van Waterdrop dat er nu een actie is: raad een vriend aan, dan krijg je 1500 punten en de vriend € 10,- welkomskorting. Is er iemand diemij blij kan maken met een code?
Zelf krijg je dan dus 1500 punten op je account.
Uiteraard!
https://prz.io/VZBnG9pfV
Geldt vanaf 35 euro dacht ik.