ik zal vast niet de enige zijn met dit dilemma, dus hopelijk kan iemand mij verder helpen! Ik heb inmiddels al 1001 verschillende sportbroeken geprobeerd, elke met hun eigen pro's en con's, maar de perfecte heb ik nooit kunnen vinden.
De problemen die ik ondervind zijn:
- Ik heb overgewicht, de meeste broeken zijn voor mij al te strak bovenaan. En dan bedoel ik niet letterlijk te strak, maar in de zin van te veel stretch waardoor je mijn ondergoed er doorheen kan zien

- De meeste wat lossere broeken zakken af.
- De synthetische broeken die perfect aansluiten (dus van top tot teen) trekken een soort van vacuum naar beneden, dus die zakken ook af. Plus juist omdat ze zo strak zitten voel ik me er niet bepaald prettig in.
- Ik ben vrij lang (1.80) De verdwaalde broek die me wel goed heeft gezeten had veel te korte pijpen.
- En dan uiteindelijk de broeken die me juist wel lekker en goed zitten zijn een mix van katoen en synthetisch materiaal, zij zijn binnen een maand kapot (waarschijnlijk omdat mijn bovenbenen tegen elkaar schuren, gaan uiteindelijk in het kruis kapot).
Ter vergelijking: Met rijbroeken ervaar ik precies dezelfde afzakproblemen, ook met een riem om. (Al rij ik nu niet ivm mijn gewicht).
Ik wil gewoon iets waarbij ik niet steeds moet hijsen en waarin ik me op mijn gemak voel. Een redelijke tijd mee gaat zonder een fortuin te kosten en, als het even kan ook zakken heeft (waarom hebben die dingen nooit zakken? pff).
Ennuh, als anderen op zoek zijn naar goede sportkleding, aarzel niet om hier door te vragen!
Thanks!