Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek
Popstra schreef:Wat is een menstruatie bikini??
chevax schreef:Popstra schreef:Wat is een menstruatie bikini??
Iets wat ik erg onsmakelijk vind, maar waar anderen bij zweren. Ik vermoed hetzelfde als menstruatie-ondergoed, dat je dus een hele dag kunt dragen als je ongesteld bent. Het vangt alles op. Je dobbert dus in je eigen gedoetje en ik neem aan dat je met de bikini ook kunt zwemmen. Oh gruwel.
Mjetterd schreef:Maar ik begrijp het niet. De maandverband is toch binnen no-time verzadigd door het water?
Citaat:Does period swimwear really work?
Ours does! Our patent-pending swimwear technology seals in leaks, meaning perfect for light period days or back up with a tampon or menstrual cup if your flow is heavier. Peace of mind and beach days? Yes please!
Captain schreef:chevax schreef:
Iets wat ik erg onsmakelijk vind, maar waar anderen bij zweren. Ik vermoed hetzelfde als menstruatie-ondergoed, dat je dus een hele dag kunt dragen als je ongesteld bent. Het vangt alles op. Je dobbert dus in je eigen gedoetje en ik neem aan dat je met de bikini ook kunt zwemmen. Oh gruwel.
Dat je er zelf in loopt a la, maar dat je er mee gaat zwemmen en andere mensen daar dus ook in zwemmen?
Urbiezira schreef:Gaat hier om een meisje van 13, kan mij voorstellen dat die nog niet in de weer gaat met een menstruatiecup, wellicht al niet eens met een tampon.
Amber_anne schreef:Urbiezira schreef:Gaat hier om een meisje van 13, kan mij voorstellen dat die nog niet in de weer gaat met een menstruatiecup, wellicht al niet eens met een tampon.
Een menstruatie cup is juist heel fijn voor jongeren. Hij zit veel lager dan een tampon, je hoeft hem dus ook niet zo hoog in te brengen. Ook hoef je hem maar 2 keer per dag te legen en heb je dus minder zorgen over doorlekken.
Gebruikers op dit forum: Antgillya, criollo_yess, DotBot, Hanneke137, Iloveiswan, JesdaJinn, Kieffertje, kyrkelover, Lizenlotte, Luzerna, manou_diablo, maringe, Muiz, Nonnetje18, noordje, Noukie123, Telpeva, xrobbiee en 44 bezoekers