Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Annet_Dottie schreef:Ik gebruik deze sinds een tijdje, heb ook een heel gevoelige huid en draag altijd oogpotlood dus dat zit nog wel eens overal en poets ik er ook zo mee weg.
[ [url=m/IOoxwb.png]Afbeelding[/url] ]
MyWishMax schreef:Je hebt er ook een travel size van. Maar het is echt compleet anders als de crèmes. Die zijn voor mijn huid ook veel te agressief.
Ik gebruik een speciale olie(dhc cleansing oil), laat geen laagje achter. Droog gezicht en handen, olie erop en zachtjes in masseren. Dan water erbij en met natte doek eraf halen. Dat is echt totaal anders als normale olie zoals baby of kokos, dat is niet bedoeld voor bij de ogen. Maar heb daar ook andere balm cleansers voor gebruikt, the inkey list oat balm cleanser bijvoorbeeld. Van de meeste make up reinigers krijg ik of gevoelige ogen of zo'n waas idd. Het aparte is dat ik dat met deze olie of balm dat juist niet krijg.
Die hierboven zou ik nooit gebruiken als make up remover, helemaal niet bij de ogen. Daar is die niet voor bedoeld en zal dus niet goed schoon maken en is niet echt safe voor ogen.
Muze schreef:Op clinique crème reageert mijn huid niet goed.
Mascara wel.
Weet niet of ik deze dan aandurf
c_alsemgeest schreef:Annet_Dottie schreef:Ik gebruik deze sinds een tijdje, heb ook een heel gevoelige huid en draag altijd oogpotlood dus dat zit nog wel eens overal en poets ik er ook zo mee weg.
[ [url=m/IOoxwb.png]Afbeelding[/url] ]
Als ik zo naar de ingredienten kijk zou ik deze nooit bij mijn ogen in de buurt gebruiken
Als je het middel wil wat al jaren als een van de beste getest is voor make up en reinigen en echt alles er af krijgt:
Clinique Take the day off-Balm.
Klein beetje, inmasseren, dan zie je de makeup e.d. al opbreken.
Dan een beetje water er bij dat het een emulsie wordt, en dan afspoelen of met een daarvoor bestemde natte doek verwijderen.
Hij lijkt duur, maar de pot is mega groot en je hebt er weinig van nodig. Bijenkorf heeft vaak 1 + 1 gratis acties op Clinique producten. Dan koop ik er altijd meteen 4
Hou je meer van water achtige make up verwijderaars, hebben ze deze ook van clinique take the day off, ook erg goed, alleen de Balm werkt voor mij het beste.
Een duidelijk filmpje hoe je het gebruikt en wat het doet (zij test altijd make up en reinigingsproducten)
[ Video ]
Tazzey schreef:MyWishMax schreef:Je hebt er ook een travel size van. Maar het is echt compleet anders als de crèmes. Die zijn voor mijn huid ook veel te agressief.
Ik gebruik een speciale olie(dhc cleansing oil), laat geen laagje achter. Droog gezicht en handen, olie erop en zachtjes in masseren. Dan water erbij en met natte doek eraf halen. Dat is echt totaal anders als normale olie zoals baby of kokos, dat is niet bedoeld voor bij de ogen. Maar heb daar ook andere balm cleansers voor gebruikt, the inkey list oat balm cleanser bijvoorbeeld. Van de meeste make up reinigers krijg ik of gevoelige ogen of zo'n waas idd. Het aparte is dat ik dat met deze olie of balm dat juist niet krijg.
Die hierboven zou ik nooit gebruiken als make up remover, helemaal niet bij de ogen. Daar is die niet voor bedoeld en zal dus niet goed schoon maken en is niet echt safe voor ogen.
Bedoel je het product dat ik gelinkt heb? Die is er speciaal voor gemaakt
Annet_Dottie schreef:Geen enkele problemen mee, gebruik het voor mijn hele gezicht. Maar goed dat is mijn ervaring, beetje raar dat je nou echt speciaal een product gaat opzoeken om me even ergens op te wijzen omdat jij het geen goed product vind ik geef gewoon antwoord op ts haar vraag, waar ik goede ervaring mee heb, zonder alcohol mijn super gevoelige huid doet het er goed op. In tegenstelling tot alle belachelijk dure producten
F_Orumster schreef:Ik lees even mee, mijn huid vind ook veel producten niet zo leuk / rode opgezwollen ogen.
Baby olie reageert mijn gezichtshuid ook niet zo goed op.
Josien_ schreef:Gebruik je überhaupt een facewash? ik zou daar een milde variant van gebruiken om je gezicht en ogen te reinigen als de mascara er met warm water ook redelijk af gaat.
Daarvoor of daarna eventueel nog een reinigingsmelk om van alle restjes af te zijn.
Zelf zweer ik bij Image skincare, maar de balm van Clinique die hier genoemd werd hoor ik ook goede verhalen over.
MyWishMax schreef:Nee, sorry! Jij kwam ertussen door toen ik wilde plaatsen. Ik bedoelde die tonic. Dat is geen product bedoeld voor het verwijderen van make up en ook niet bij de ogen. Tonic is een heel ander soort product.