Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
CalipsoLover schreef:Mindim schreef:Als je dit al vaker aan de hand hebt gehad: hoe voel je je normaliter de dag na het onderzoek?
Nee, ik heb dit nog nooit laten doen dus kan het ook niet weten, vandaar dus ook de vraag
Citaat:Normaal ging ik pas twee dagen erna terug gaan werken
Alvaron schreef:Ik heb een paar maanden geleden een gastroscopie gehad en had van tevoren aangegeven een roesje te willen. Echter in het ziekenhuis vertelden ze mij dat je met een roesje niet "weg" bent maar dat het alleen helpt om rustig te blijven. Ook zou ik als ik voor een roesje koos, geen keelverdoving krijgen. Uiteindelijk voor de keelverdoving gekozen en niet voor het roesje. Was het vervelend? Ja, fijn is anders. Zou ik een volgende keer voor een roesje kiezen? Nee. Uiteindelijk duurde het maar kort en was het ook wel te doen. Maar uiteraard was dit alleen een gastroscopie en niet samen met de colonscopie. Wel was het advies om, na een roesje 24 uur niet achter het stuur te gaan.