Online sportlessen zoals Xcore wie nog meer??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Steenbok12

Online sportlessen zoals Xcore wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-22 20:41

Hoi Bokkers,

Vroeger was ik graag in beweging. Nu met een kleine van ruim 2, corona en een man die onregelmatig werkt en veel avonden weg is schiet de sport motivatie er bij in.
Ik heb met een online actie nu een XCO aangeschaft en daarbij kreeg ik een lidmaatschap bij HOW voor 12 maanden voor 100,- Via een app kun je heel makkelijk streamen naar je tv met o.a. XCore maar ook allerlei andere lessen.

De eerste les zit erop. Mijn doel is minimaal 2 x in de week te beginnen weer als mijn kleine man op bed ligt.

Zijn er meer bakkers die lesjes volgen?

Hoe houden jullie de motivatie vast op langere termijn?

Ik weet van mezelf dat met zowel eten als sporten het begin het zwaarste is. Als je weer eenmaal ritme hebt... dus ik ben benieuwd!

Groetjes Chantal

PeeltjE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 20:57

Ik volg naast de vaste ‘normale’ lessen die ik altijd doe in de week, wel eens virtuele lessen. Wel altijd op de sportschool, eigenlijk nog nooit thuis gedaan, maar op de sportschool ben ik ook wel regelmatig alleen met zo’n virtuele les :) . Ik vind het heel leuk, goede muziek vind ik heel belangrijk. De meeste lessen zoals XCORE (naast spinning mijn absolute favoriet :D ) en Body Pump zijn hier van Less Mills, maar ik doe zelf heel veel spinning, en die lessen zijn meestal van Cycle masters.
Er wordt hier ook wel bodybalance en yoga enzo gegeven volgens mij, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Voor mij is een vast ritme belangrijk. Ik ga vaste dagen in de week, en daar hou ik rekening mee in mijn planning. Ook al heb ik geen zin, ik ga wel! En na de tijd voelt dat altijd lekker.
Leuk dat je ermee gaat beginnen!

[o]

Steenbok12

Re: Online sportlessen zoals Xcore wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-22 21:26

Ja! Spinning vond ik vroeger echt fantastisch. Deed vaak spanning i.c.m. een half uurtje abs. Mooie combi. Maargoed dat is thuis niet haalbaar. Fiets wel veel en graag naar mijn werk nog dus dat is fijn.

Ik moet de app nog even doorspitten want sommige dingen zijn niet zo heel handig als thuis les i.v.m. materiaal. Alhoewel mijn man stiekem best wat gewichtjes en een bankje enzo heeft. Ben vooral ergens een beetje bang dat er niemand is die je houding corrigeert.

Jester_

Re: Online sportlessen zoals Xcore wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 22:53

Ik ga altijd naar de virtuele lessen, bodypump vind ik leuk, gritt, bodyattack is ook wel prima en de core vind ik ook leuk! Xcore is met die buis he? Die vind k dan wat minder

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie