Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ivy_power89 schreef:Ja ik denk dat ik in dit geval ook beter af ben bij een academisch ziekenhuis
ivy_power89 schreef:bedankt voor jullie reacties al!
Wat betreft mijn inhalatie techniek. Elke opname komt de longverpleegkundige langs en nemen we dit door. Ik doe het eigenlijk altijd goed, dus denk dat daar niet zoveel winst meer te behalen valt.
Het middel Xolair, ik heb even gegoogled en dit wordt vooral gegeven bij eosinofiele astma en dat heb ik niet..... al hoewel ze wel bloedonderzoek wilde doen als ik een tijdje geen prednison meer gebruikt had, maar dat plan valt inmiddels alweer in duigen.......
Ik heb nog geen longrevalidatie gehad, dat is wel eens ter sprake gekomen maar nooit doorgezet.....
Ik gebruik op dit moment 4 verschillende inhalatie medicatie en medicatie voor mijn graspollen allergie.
AMC is zeker een optie voor een second opinion, evenals UMC Utrecht. Daar zit voor mijn gevoel gewoon meer kennis dan in een regionaal ziekenhuis.
En ja ik ben niet tevreden met mijn huidige arts, die ik het afgelopen half jaar slechts enkele keren heb gezien, moet steeds maar naar de longverpleegkundige omdat de artsen het zo druk hebben. Maar nu mijn 4e opname bezig is, lijkt er van binnen wel iets geknapt, de drang om een normaal leven te leiden is er zeker, maar ik wordt non stop terug gevloten en niemand die echt serieus verder kijkt.
ivy_power89 schreef:@juval, is copd niet een diagnose die door een longarts gesteld moet worden ook?
En idd astma en copd zijn wel verschillend
Gebruikers op dit forum: Little_Gift, MagicBullet, MoppieFilou, Paardaanhuis en 39 bezoekers