Wie kan mij tips geven hierover? Ik kom er niet echt uit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Mijn opa zei altijd dat zijn uitvaart afgekocht was, ja voor 1000 euro!
Hij dacht het echt heel goed geregeld te hebben.
Selina schreef:Hier hebben m’n man en ik beiden een levensverzekering, zodat dat de hypotheek kan afbetalen. En ikzelf heb nog een uitvaartverzekering die m’n ouders toen hadden genomen en ik heb overgenomen. Het laatste wat ik wil is mensen geldzorgen geven als ik overlijd. En misschien luguber om te bespreken als je (in mijn geval) pas 27 bent, maar m’n man en ik hebben al besproken wat we willen mocht een van ons overlijden. Dus crematie of begraven, welke nummers etc. Heeft verder niks met verzekeringen te maken, maar kan iets zijn om over na te denken.
Flower033 schreef:Het zijn niet helemaal inwisselbare verzekeringen die je noemt. Kijk maar eens op Wikipedia. Ze hebben verschillende doelen. Afhankelijk van welk risico je wilt afdekken, kies je een van de soorten verzekering. Dus eerst bepalen waar je een risico ziet.
Dees schreef:desi92 schreef:Iemand noemde hier, uitvaart ong 8k. Maar we hadden het vrij basic, maar was toch echt wat meer dan 8k.
Geen branche waarin je als klant zo een poot uitgedraaid krijgt als de uitvaartbranche.
Het is echt een hele asociale business waar ze vaak echt vooral uit zijn op geld.