Natuurlijke losse SPF voor gezicht

Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

magda_90

Natuurlijke losse SPF voor gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-22 12:27

Om niet in iemand anders haar topic aan de haal te gaan met mijn vraag, open ik een nieuw topic.

Ik gebruik qua verzorgingsproducten zo veel mogelijk natuurlijke en verpakkingsvrije producten. Alleen de zonnebrandcreme zal een dingetje blijven.

Welke zonnebrandcreme met een hoge factor zouden jullie voor het gezicht aanraden? Graag zonder dingen als parfum gezien ik daar vrij heftig op reageer. Verder gebruik ik als dagcreme kokosolie en geen make-up.

Anoniem

Re: Natuurlijke losse SPF voor gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 19:39

De zonnebrandcreme van naif?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 20:47

Ik bestel al mijn verzorgingsproducten bij www.metolijf.nl. ik ben voor veel producten/shampoos/... allergisch, tot nu toe nog geen problemen gehad met hun producten. Vorig jaar aphrodite gebruikt, apivita heeft ook heel fijne producten (ook weer weinig belastend voor het leven in het water).

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

MabuPets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 20:51

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 21:20

Misschien die van Loveli? Zelf alleen geen ervaring met hun zonnebrand. Wel andere producten..

live together die alone

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 21:24

Angelaa2 schreef:
Misschien die van Loveli? Zelf alleen geen ervaring met hun zonnebrand. Wel andere producten..

Het schijnt dat er een product in de loveli zonnebrand zit waar sommige mensen toch gevoelig op kunnen reageren. Ik mocht daarom de mijne terugsturen en heb naif gekregen. De overige producten van loveli zijn wel helemaal natuurlijk en geschikt, ik gebruik verder ook alles van ze..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 06:32

Ik heb de sensitive voor het gezicht van nivea, die bevalt me heel goed.

Niet zo natuurlijk als je zou willen. Heb ook een keer een crème van smpl gehad, die is wel heel natuurlijk, maar ik vond nivea fijner smeren :o

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 07:05

Met de Nivea zou ik voorzichtig zijn als je een gevoelige huid hebt. Ik heb hem ooit eens drie dagen getest en mijn huid had twee maanden nodig om ervan te herstellen. Mijn huid heeft de eerste twee weken aangevoeld alsof het verbrand was.
Dus als je een gevoelige huid hebt en dit product wil gebruiken test het eerst op een klein stukje.

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 07:41

Hoi ik gebruik al twee jaar vision 50.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-22 08:37

Dank jullie wel. :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie