Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
heidy_wilco schreef:Misschien helpt het deels al een heleboel met hoe je opgegroeid bent? Ik heb altijd buitengespeeld, van baby af aan had ik al dieren om me heen, met een van onze katten die regelmatig bij mij in de kribbe ging liggen. Zand gehapt, gras gegeten, met modderige handen iets eten.
heidy_wilco schreef:Hier ook niet het toonbeeld van gezond. Overgewicht, slecht slapen, geen routine en stress. Ik heb verder geen aandoeningen en ik rook niet.
Ik ben heel erg verkouden geweest, maar de laatste keer dat ik griep had, was toen ik heel klein was, ik kan het me niet eens herinneren. Ook heb ik het twee jaar uitgehouden zonder corona te krijgen. Ik zit nu alleen wel thuis met corona omdat ik het nu (eindelijk?) ook eens heb. Wel heb ik alleen verkoudheidklachten, dus echt heel erg ziek ben ik er ook niet van. Ik ben wel gevacinneerd met Pfizer, zonder booster.
Misschien helpt het deels al een heleboel met hoe je opgegroeid bent? Ik heb altijd buitengespeeld, van baby af aan had ik al dieren om me heen, met een van onze katten die regelmatig bij mij in de kribbe ging liggen. Zand gehapt, gras gegeten, met modderige handen iets eten.
StillAngel schreef:heidy_wilco schreef:Hier ook niet het toonbeeld van gezond. Overgewicht, slecht slapen, geen routine en stress. Ik heb verder geen aandoeningen en ik rook niet.
Ik ben heel erg verkouden geweest, maar de laatste keer dat ik griep had, was toen ik heel klein was, ik kan het me niet eens herinneren. Ook heb ik het twee jaar uitgehouden zonder corona te krijgen. Ik zit nu alleen wel thuis met corona omdat ik het nu (eindelijk?) ook eens heb. Wel heb ik alleen verkoudheidklachten, dus echt heel erg ziek ben ik er ook niet van. Ik ben wel gevacinneerd met Pfizer, zonder booster.
Misschien helpt het deels al een heleboel met hoe je opgegroeid bent? Ik heb altijd buitengespeeld, van baby af aan had ik al dieren om me heen, met een van onze katten die regelmatig bij mij in de kribbe ging liggen. Zand gehapt, gras gegeten, met modderige handen iets eten.
Dit herken ik ook, jouw bovenste stuk. Ook genoeg corona gevallen om mij heen gehad en als ik ziek ben is dat 1 of 2 dagen maximaal. Voor corona had ik wel vaker een verkoudheid.
Gebruikers op dit forum: AnoukS_, DemiSisa, Jadero, janna, karinmanon, lique68, mirriezz, opisop_shop, PetalBot, Rox87, SansaS, secricible, stella92, waikiki_6, Wopkebrok, xMarizka en 31 bezoekers