Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoppieFilou schreef:Dankjewel voor de vele reacties!
Om jullie vragen even te beantwoorden wat meer informatie. Mijn schoenen passen prima, het is ook niet opvallend meer wanneer ik het ene paar draag dan het andere bv. Meer water drinken is wel een goede, ik weet van mezelf dat ik soms echt te weinig drink.
Wat de podoloog betreft, ik heb platvoeten dus daar kom ik sowieso af en toe, alleen nog nooit echt gevraagd van de krampen, kan ik zeker eens doen. Omwille van mijn platvoeten draag ik dus wel al zolen.
Ellepel, het is niet steeds dezelfde teen dus denk dat het eerder iets algemeen is.
Verder heb ik ook winter en zomer bijna altijd blauwe/paarse tenen. Wintertenen zijn het niet want het doet geen pijn ofzo, ze hebben enkel een raar kleurtje. Ik weet niet of dat er nog iets mee te maken kan hebben? Ze zijn ook koud, dat zal misschien niet meehelpen qua krampen.
Bedankt voor alle tips, ik ga ze zeker uittesten!
Edit: Oh ja, wat de magnesium betreft, stel dat ik daar inderdaad wel wat extra van kan gebruiken, zou ik dan niet ook op andere plaatsen wel eens kramp moeten hebben?
Gaabje schreef:MoppieFilou schreef:Dankjewel voor de vele reacties!
Om jullie vragen even te beantwoorden wat meer informatie. Mijn schoenen passen prima, het is ook niet opvallend meer wanneer ik het ene paar draag dan het andere bv. Meer water drinken is wel een goede, ik weet van mezelf dat ik soms echt te weinig drink.
Wat de podoloog betreft, ik heb platvoeten dus daar kom ik sowieso af en toe, alleen nog nooit echt gevraagd van de krampen, kan ik zeker eens doen. Omwille van mijn platvoeten draag ik dus wel al zolen.
Ellepel, het is niet steeds dezelfde teen dus denk dat het eerder iets algemeen is.
Verder heb ik ook winter en zomer bijna altijd blauwe/paarse tenen. Wintertenen zijn het niet want het doet geen pijn ofzo, ze hebben enkel een raar kleurtje. Ik weet niet of dat er nog iets mee te maken kan hebben? Ze zijn ook koud, dat zal misschien niet meehelpen qua krampen.
Bedankt voor alle tips, ik ga ze zeker uittesten!
Edit: Oh ja, wat de magnesium betreft, stel dat ik daar inderdaad wel wat extra van kan gebruiken, zou ik dan niet ook op andere plaatsen wel eens kramp moeten hebben?
Op de laatste edit, hoeft volgens mij niet altijd te zijn. Ik heb een tijd lang voornamelijk 's nachts kramp in m'n kuiten gehad. Is ook over gegaan toen ik magnesium ging bijslikken.
rien10 schreef:'t heeft een naam, maar die ben ik kwijt. Het heeft te maken met een pees onder je voet, die eigenlijk net te kort is en daardoor in de kramp schiet. Als ik nog op de naam kom, laat ik het je weten.
Edit, hier staat niet de naam, maar wel de oefening die ik moest doen. https://podozorg.nl/voetklachten/voorvo ... e-buigpees
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Esther_r20, Fly_high, gaucho, Hannanasjuh, janneke584, miicchhellee, NorwayFjord, PetalBot, santaju, xChanelx, xSwanHeart en 23 bezoekers