Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Denise_ schreef:Mijn advies is een dagcrème die je fijn vindt en los daar overeen een zonnebrandcrème die je ook fijn vindt.
Ga je een dagcrème met SPF erin nemen en je smeert de hoeveelheid van een reguliere dagcrème, dan smeer je bijna altijd te weinig om daadwerkelijk de SPF op de verpakking te halen.
Kidde schreef:_Denise_ schreef:Mijn advies is een dagcrème die je fijn vindt en los daar overeen een zonnebrandcrème die je ook fijn vindt.
Ga je een dagcrème met SPF erin nemen en je smeert de hoeveelheid van een reguliere dagcrème, dan smeer je bijna altijd te weinig om daadwerkelijk de SPF op de verpakking te halen.
Dit inderdaadBij mij werd ook aangeraden om factor 50 in de zomer en factor 30 in de winter te gebruiken. En ja dan word je nog steeds bruin hoor
_Denise_ schreef:Mijn advies is een dagcrème die je fijn vindt en los daar overeen een zonnebrandcrème die je ook fijn vindt.
Muze schreef:Helder!
Dan dus een zonnebrand voor het gezicht kiezen?
Op m’n lijf gebruik ik meestal factor 30-50 van Kruidvat of net wat in de reclame is. Maar die “ body variant” is voor mijn gezicht weer te “ rijk”.