Geen idee of het momenteel heerst, maar ik heb echt een flinke bruikgriep te pakken van boven en beneden.

Meer mensen die hier momenteel last van hebben? Hebben jullie tips? Ik dacht na 1 dag wel weer fit te zijn maar momenteel zitten we op dag 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Is het dan altijd buikgriep of misschien de omikron variant van het corona virus? Want één van de bekende symptomen daarvan zijn gastro-intestinale klachten: diarree, braken en buikpijn
Ik ben benieuwd of mensen zich wel laten testen met deze klachten.
Matheno schreef:Boras schreef:Is het dan altijd buikgriep of misschien de omikron variant van het corona virus? Want één van de bekende symptomen daarvan zijn gastro-intestinale klachten: diarree, braken en buikpijn
Met buikgriep vind ik het knap als je uberhaupt de weg naar de testlocatie redt.
Petrichor schreef:Zo mega raar eetpatroon vandaag, ben de hele morgen al van die stomme goedkope waterijsjes in zo'n zakje aan het eten. Man man wat is dat lekker bij deze buikgriep, koelt een beetje af en heerlijk voor de dorst.
Boras schreef:Is het dan altijd buikgriep of misschien de omikron variant van het corona virus? Want één van de bekende symptomen daarvan zijn gastro-intestinale klachten: diarree, braken en buikpijn
Petrichor schreef:Boras schreef:Is het dan altijd buikgriep of misschien de omikron variant van het corona virus? Want één van de bekende symptomen daarvan zijn gastro-intestinale klachten: diarree, braken en buikpijn
Ik vind op internet nergens iets met buikgriep achtige verschijnselen en Omikron?
Petrichor schreef:Boras schreef:Is het dan altijd buikgriep of misschien de omikron variant van het corona virus? Want één van de bekende symptomen daarvan zijn gastro-intestinale klachten: diarree, braken en buikpijn
Ik vind op internet nergens iets met buikgriep achtige verschijnselen en Omikron?
Tanya schreef:Nee jawel dit klopt, kan zeker dit soort klachten bij COVID. Maar heeft niemand dan thuis testen liggen? Dat is zo gedaan.
Gebruikers op dit forum: Amber_anne, AmberG, Ange29, Deri, DexterM, Emmaa_92, Exorcizamus, Femke_Tweety, IASCrawler, IndianSu, JudithGigi, Ladyson, Larissa123, LisaVH96, mingming, Swift, Tabbladen, tennan, Unit, xSimonee, YandexBot en 42 bezoekers