Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 12:51

Godver godver godver er zijn maar 2 embryo’s genoeg gegroeid voor het biopt. En statistisch is de kans 50% dat ze aangedaan zijn.

En heb ook weer last van m’n buik nog van de punctie van vorige week.

Wat een stomme dag vandaag -O-

@Mellow: aah wat vervelend ook, hopelijk snel wat nieuws? Hier wat dat betreft ook spannend, in principe loopt m’n contract in december af.. heb straks een 1:1 gesprek, dus hopelijk kunnen ze bevestigen dat m’n contract verlengd wordt

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 12:54

Ach nee… dat is echt heel zuur! Hoe kan het toch steeds :knuffel:

Hier af en toe wat steekjes, gister een wat langere in mijn onder rug. Ik wil gewoon testen maar dat gaat nog niet…

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 13:40

Lau schreef:
Ach nee… dat is echt heel zuur! Hoe kan het toch steeds :knuffel:

Hier af en toe wat steekjes, gister een wat langere in mijn onder rug. Ik wil gewoon testen maar dat gaat nog niet…


Aah ja frustrerend! Hoe lang moet je wachten voordat je “mag” testen?

Ja en het stomme is dat we in principe helemaal geen vruchtbaarheidsproblemen hebben, dus dat maakt het gewoon lastig te behappen als t zo loopt

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 13:44

IMANDRA schreef:
Lau schreef:
Ach nee… dat is echt heel zuur! Hoe kan het toch steeds :knuffel:

Hier af en toe wat steekjes, gister een wat langere in mijn onder rug. Ik wil gewoon testen maar dat gaat nog niet…


Aah ja frustrerend! Hoe lang moet je wachten voordat je “mag” testen?

Ja en het stomme is dat we in principe helemaal geen vruchtbaarheidsproblemen hebben, dus dat maakt het gewoon lastig te behappen als t zo loopt


Moet nog wachten tot 9 november… maar heel misschien ga ik maandag of dinsdag wel testen.

Ja dat maakt het allemaal ook raar. Stom hoe je zo veel goede eitjes hebt en dan deze uitkomst..

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 13:48

Ja ik ga de volgende keer wel even vragen waar het aan kan liggen. Waarschijnlijk zeggen ze gewoon kans en is het stomme pech dat er zo veel afvallen, maar toch. Ik krijg sowieso al minder eitjes met de punctie omdat mijn lichaam dus net anders op de medicatie reageert. Als dit niet lukt ga ik alweer het 3e en laatste traject in, dus het is allemaal zo spannend… ze gaf wel al aan dat het misschien mogelijk is een andere variant van de hormonen te proberen (in de zin van niet geschoten altijd mis, want ook geen garantie) en misschien dan toch richting de 300 per dag van dat andere merk (eigenlijk is 225 van Gonal-F, wat ik afgelopen traject heb gehad, de Max)

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 14:01

Ik hoop dat dat werkt! Ik ga voor je duimen. Maar ik blijf ook hoop houden dat er nu wat moois uit komt :knuffel:

melanie20
Berichten: 1735
Geregistreerd: 22-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 14:30

IMANDRA schreef:
Godver godver godver er zijn maar 2 embryo’s genoeg gegroeid voor het biopt. En statistisch is de kans 50% dat ze aangedaan zijn.

En heb ook weer last van m’n buik nog van de punctie van vorige week.

Wat een stomme dag vandaag -O-

@Mellow: aah wat vervelend ook, hopelijk snel wat nieuws? Hier wat dat betreft ook spannend, in principe loopt m’n contract in december af.. heb straks een 1:1 gesprek, dus hopelijk kunnen ze bevestigen dat m’n contract verlengd wordt



Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar volg jullie trajecten mee…


Wat ontzettend k… zeg! Is soms echt niet te begrijpen!

Heb precies in hetzelfde gezeten!

Maar hou ook met deze 2 hoop! En weet dat dat rot is tehoren van een vreemde! Maar wonderen bestaan echt!

Ik had maar 1 bevruchting bij me ivf… en die is blijven plakken

Dus duim voor jou… en natuurljk de rest dat ze bij jullie ook blijven plakken!

Ik kruip weer onder me meeleessteen… en wens iedereen heel veel sterkte! En blijf voor jullie duimen! :*

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 15:08

Thanks :knuffel:
Mijn contract wordt iig wel verlengd, it’s something he _O-

suus_toes

Berichten: 988
Geregistreerd: 01-05-07
Woonplaats: Eenrum

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 07:18

Kom ook weer even langs waaien...
Sinds mn laatste menstruatie dagelijks een ovulatie test gedaan. Eisprong gevonden op dag 18.
Foto van dag 17,18,19 Afbeelding

Dus maar weer duimen draaien.

21 november laat ik acupunctuur doen, voor menstruatie klachten en vergroten kans op zwangerschap.
Hopelijk gaat het iets doen.

Farjen

Berichten: 8009
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 17:29

Suus-Toes, dat lijkt me best laat op dag 18? Of heb je in het algemeen een langere cyclus?
Maar wel een hele duidelijke test! +:)+

Imandra, fijn van je contract! Dan hoef je daar tenminste geen stress om te hebben!
Wanneer weet je iets meer of die 2 embryo's aangedaan zijn? Ik duim alvast dat het beiden mooie embryo's zijn die ze kunnen gebruiken! Bij de vorige stimulatie moest je dan 225 spuiten van gonal-F?

Lau, hopelijk een positieve test ondertussen?

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 19:54

Thanks! Nee ik weet het uiterlijk eind december pas. Met wat geluk begin december, maar das afhankelijk van hoe snel de DNA test zal verlopen. En yes! Ze hebben wel al aangegeven dat ik, als ik wil, mag proberen om 300 Meriofert mag spuiten de volgende keer. Kijken of dat verschil maakt. Ze verwachten van niet, maar hey, proberen kan altijd denk ik...

Succes Suus!

suus_toes

Berichten: 988
Geregistreerd: 01-05-07
Woonplaats: Eenrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 08:01

Farjen schreef:
Suus-Toes, dat lijkt me best laat op dag 18? Of heb je in het algemeen een langere cyclus?
Maar wel een hele duidelijke test! +:)


Ja klopt indd best laat. Eerlijk is eerlijk, ik ben eigenlijk helemaal niet van het testen.. laat staan om er elke dag aan te denken.
Deze maand toch maar even doorgepakt en toen kwam er dus echt pas een positieve ovulatie test op dag 18.

Mn cyclus precies weet ik niet... De keer is er een week menstruatie en de andere keer 5 dagen bijv. Dus daar gaat de hele regelmaat al...

Tis net zo wisselvallig als het weer. :+

Ga eerdaags dus kijken of acupunctuur me wat kan helpen...
En anders wordt het (helaas) toch maar verder kijken wat kan....

dieseltje09

Berichten: 1858
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 13:30

@suus, als je zo “laat” pas je eisprong hebt zou ik zeker met testen je eisprong in de gaten blijven houden.

@lau en en en?


ik heb na een rare droom vanmorgen vroeg waarin ik duidelijk zwanger was een test gedaan. Ik moest het gewoon weten. Ik zou normaal ergens in de loop van vandaag ongesteld moeten worden.
En inderdaad, een (voorzichtig, al zijn die action testen nooit echt knallend) positief streepje… ik weet nu alleen niet zo goed hoe ik me voel, aan de ene kant echt wel blij al is het vooral ook opgelucht(het werkt nog steeds) maar vooral ook héél terughoudend om echt blij te zijn. Want stel dat het weer mis gaat ;(

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 14:19

Ik ben helaas gewoon ongesteld geworden |(

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 15:56

Lau schreef:
Ik ben helaas gewoon ongesteld geworden |(


Hè nee wat oliebol :knuffel:

@Dieseltje: een voorzichtige proficiat!

annepaardoes

Berichten: 7158
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 12:22

Lau: Oh wat vreselijke jammer!

Dieseltje: Gefeliciteerd! Hoe voel je je nu? nog weer een extra test gedaan? Kan mij voorstelen dat je nog heel voorzichtig bent in de blijdschap. Ik hoop voor je dat dit steeds meer komt en de onzekerheid steeds minder wordt.

Wij zijn vandaag bij de huisarts geweest voor de doorverwijzing naar de fertiliteitsafdeling van het ziekenhuis. Nog steeds hoop ik natuurlijk dat ik straks gewoon de afspraak kan afzeggen, omdat het niet nodig blijkt. Ben ook benieuwd hoe lang we moeten wachten. Voorlopig gaan we maar gewoon op dezelfde voet verder.

suus_toes

Berichten: 988
Geregistreerd: 01-05-07
Woonplaats: Eenrum

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 12:08

Ik ga jullie heel stilletjes verlaten... :o (Hopelijk voor altijd)

Lieve lieve bokkers, ik hoop en wens voor jullie alle geluk van de wereld met een compleet gezinnetje. :*

annepaardoes

Berichten: 7158
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 12:43

OH gefelciteerd Suus_toes!!

netjuh6
Berichten: 578
Geregistreerd: 02-01-08

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 11:38

Gefeliciterd Suus_toes!

Hier vandaag een mega spannende dag. Wij krijgen straks de uitslagen van het chromosoom onderzoek bij mij en mijn vriend. De tijd kruipt..

annepaardoes

Berichten: 7158
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 11:38

Heel spannend Netjuh! Hoe laat verwacht je de uitslag?

netjuh6
Berichten: 578
Geregistreerd: 02-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 11:40

annepaardoes schreef:
Heel spannend Netjuh! Hoe laat verwacht je de uitslag?


rond 12.15 belt het ziekenhuis met de uitslag en dan ook direct vervolg stappen bespreken. Ik stik de moord van de zenuwen, Manlief en ik zijn wel aan het werk tot 12 uur maar of dat nou de tijd versnelt haha.

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 12:22

suus_toes schreef:
Ik ga jullie heel stilletjes verlaten... :o (Hopelijk voor altijd)

Lieve lieve bokkers, ik hoop en wens voor jullie alle geluk van de wereld met een compleet gezinnetje. :*



Aah gefeliciteerd :knuffel: <3

@netjuh wat houdt dat onderzoek voor jullie in, als ik vragen mag?

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 12:30

Gefeliciteerd Suus!!!

netjuh6
Berichten: 578
Geregistreerd: 02-01-08

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 10:07

@imandra, ze hebben bij ons beide bloed afgenomen en gekeken hoe het met onze chromosomen zit. Ze controleren dan of je een afwijking hebt, die je wellicht aan het vruchtje doorgeeft. Dit is gelukkig bij ons allemaal goed. Voor zover ik weet kan er bij een bepaalde chromosoom afwijking in Maastricht een selectie worden gemaakt en kunnen ze dat eruit filteren en dan via IVF verder. Maar gelukkig voor ons niet nodig.

Ik krijg nu nog weer een bloedonderzoek voor mijn stollingswaarde en mijn schildklier waardes en een inwendige echo om te bepalen of er nog een onderzoek met camera zal plaats vinden in de baarmoeder.

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 13:38

netjuh6 schreef:
@imandra, ze hebben bij ons beide bloed afgenomen en gekeken hoe het met onze chromosomen zit. Ze controleren dan of je een afwijking hebt, die je wellicht aan het vruchtje doorgeeft. Dit is gelukkig bij ons allemaal goed. Voor zover ik weet kan er bij een bepaalde chromosoom afwijking in Maastricht een selectie worden gemaakt en kunnen ze dat eruit filteren en dan via IVF verder. Maar gelukkig voor ons niet nodig.

Ik krijg nu nog weer een bloedonderzoek voor mijn stollingswaarde en mijn schildklier waardes en een inwendige echo om te bepalen of er nog een onderzoek met camera zal plaats vinden in de baarmoeder.


Ohhh wat goed! Doen ze dat ook zonder indicatie (misschien heb ik ergens overheen gelezen hoor)?
Ik heb op mijn 18e inderdaad zo’n onderzoek gehad en zit nu bij Maastricht voor de ICSI door die afwijking inderdaad.

Wat fijn zeg, dat het resultaat goed was!