Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annepaardoes

Berichten: 7157
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 14:59

Lymoncello: Nou dat is dubbele stress. Zowel onderzoeken als een bruiloft voorbereiden.

Farjen: Hopen op een nieuwe ronde. Het is je zo gegund.

Lins: Wie weet doet het iets. er zijn veel vrouwen met een laag of te kort aan vitamine B12.

Lau: Oh dat zou balen zijn. Hoop voor je dat je snel naar huis mag.

Barbabientje

Berichten: 8205
Geregistreerd: 12-09-08

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 18:51

Ik sluit mij inmiddels bij Lau aan..
van nee het is wel weg je hoeft geen pillen heb ik nu een zwangerschap die kwijt is :+

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 19:04

Barbabientje schreef:
Ik sluit mij inmiddels bij Lau aan..
van nee het is wel weg je hoeft geen pillen heb ik nu een zwangerschap die kwijt is :+


:knuffel: :knuffel:

Vind het zo naar voor je ik hoop voor jou dat een operatie je bespaart blijft.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 19:09

Ik vind de miskramen hier in topic wel echt sky high hoor -O- _-:(

annepaardoes

Berichten: 7157
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 19:22

Barbabientje schreef:
Ik sluit mij inmiddels bij Lau aan..
van nee het is wel weg je hoeft geen pillen heb ik nu een zwangerschap die kwijt is :+


Jeetje, jij blijft ook niet gespaard. Wat een ruk situatie..

tijger
Berichten: 1447
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 19:32

@linsxdot hopelijk gaat het helpen als je b12 bijslikt! Sterkte met de operatie van Mason.

@Farjen fijn dat je weer opknapt! Ik duim voor je dat het deze ronde lukt!

@Lymoncello gatver wat balen zeg! Sterkte met alles en fijn dat je zo'n rots in de branding hebt, die heb je nodig in zulke situaties. Ondanks alle stress hoop ik dat je stiekem toch ook wel een beetje geniet van het organiseren van je bruiloft.

@Lau beterschap!

@Barbientje gatver wat naar, sterkte!

Hier nog op het wachtbankje. Zondag mag ik op zijn vroegst testen. Mijn lichaam voel tegenstrijdig aan. Enerzijds heb ik het idee dat we door mogen voor een volgende ronde en anderzijds weet ik het niet.b ik ga het beleven de komende dagen

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 19:48

Oh jeetje Barbabientje jij ook al! Sterkte! Hopelijk vinden ze het snel of lost het zich zelf snel op

Sterkte met Mason LinsxDot! Eens trouwens, echt veel miskramen, en ik had ook nog nooit eerder iemand met bbm zwangerschap gehoord en hier al meer dan 1 -O-

Spannend tijger! Duimen draaien voor je :)

netjuh6
Berichten: 578
Geregistreerd: 02-01-08

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 19:56

Sorry ik heb mee gelezen maar niet meer overal opgereageerd


Lieve dames allemaal een dikke knuffel! Praat er over en wees verdrietig het is gewoon mega poedersuiker.

Voor de wachters draai ik duimen.

Lymoncello

Berichten: 212
Geregistreerd: 25-06-15
Woonplaats: Schuilstal met Wifi

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 21:28

Iedereen bedankt voor de lieve reacties. We gaan er maar gewoon zo rustig mogelijk mee om.

Barbabientje en Lau, jeetje wat naar voor jullie beiden, heel veel sterkte

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 08:08

Wat een spanning Lymoncello... Onderzoeken en trouwen zo kort op elkaar!

Barbalientje, nee... Wat bizar! Hopelijk lost het zich bij jou zonder operatie op!

Over de miskramen... Ik denk dat je het nu veel hoort omdat men er hier open over spreekt. In de "normale" gesprekken houden mensen het toch vaak stil.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 10:44

LinsxDot schreef:
Ik vind de miskramen hier in topic wel echt sky high hoor -O- _-:(


Nou dit! Maar vind het goed dat er over gepraat wordt. De keerzijde word maar weinig besproken dus vind het heel fijn dat dat nu wel zo is.


Ik ben ondertussen zo high van de tramadol dat ik alles vergeet

netjuh6
Berichten: 578
Geregistreerd: 02-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 10:56

Lau schreef:
LinsxDot schreef:
Ik vind de miskramen hier in topic wel echt sky high hoor -O- _-:(


Nou dit! Maar vind het goed dat er over gepraat wordt. De keerzijde word maar weinig besproken dus vind het heel fijn dat dat nu wel zo is.


Ik ben ondertussen zo high van de tramadol dat ik alles vergeet



Ik denk niet zozeer dat wij uitzonderingen zijn. Ik denk dat wij uitzonderingen zijn in het er over spreken. Wij zijn er in onze omgeving ook zeer open over en hoeveel ik wel niet terug hoor dat hebben wij ook meegemaakt waarvan ik het niet wist.

Miskramen zitten in de taboe sfeer. Zelfs onze eerste gyn wist er slecht mee om te gaan.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 11:04

Lastig lijkt mij dat als de gyn er ook moeite mee heeft. Het lijkt mij juist goed als er meer over gesproken wordt. Vind het echt ontzettend fijn dat hier bijna alles besproken word zodat je ervaringen kan uitwisselen.

Sorry als de zinnen niet lekker lopen ik ben er echt niet helemaal bij.

netjuh6
Berichten: 578
Geregistreerd: 02-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 11:37

Lau schreef:
Lastig lijkt mij dat als de gyn er ook moeite mee heeft. Het lijkt mij juist goed als er meer over gesproken wordt. Vind het echt ontzettend fijn dat hier bijna alles besproken word zodat je ervaringen kan uitwisselen.

Sorry als de zinnen niet lekker lopen ik ben er echt niet helemaal bij.


Dit inderdaad. Wij praten er zowel online als in het echt beide open over. Ik merk dat het ons helpt om dingen te verwerken. Wat ik wel merk is dat mensen t toch snel vergeten.

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 12:51

netjuh6 schreef:
Lau schreef:

Nou dit! Maar vind het goed dat er over gepraat wordt. De keerzijde word maar weinig besproken dus vind het heel fijn dat dat nu wel zo is.


Ik ben ondertussen zo high van de tramadol dat ik alles vergeet



Ik denk niet zozeer dat wij uitzonderingen zijn. Ik denk dat wij uitzonderingen zijn in het er over spreken. Wij zijn er in onze omgeving ook zeer open over en hoeveel ik wel niet terug hoor dat hebben wij ook meegemaakt waarvan ik het niet wist.

Miskramen zitten in de taboe sfeer. Zelfs onze eerste gyn wist er slecht mee om te gaan.


Volgens mij komen miskramen toch relatief vaak voor maar mensen praten er idd niet over.

@Lau begrijpelijk. Hoe gaat het met je? (relatief gezien natuurlijk) :(:)

Ik duim voor je Tijger!

@Barbientje jij ook sterkte :knuffel:
@Lymonchello: hè idd dubbele stress :(

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden (2 dagen te vroeg) dus zo hals over kop richting Maastricht voor de eerste echo :=. Vind het stiekem heel spannend, komende week aan de hormonen en even kijken hoe alles groeit. Lekker buikpijn ook :'). Straks ook even informeren of ik ook bepaalde voedingsmiddelen moet mijden of juist meer moet eten, wil m’n lichaam zo veel kans geven als het kan hebben gezien statistisch gezien sowieso de helft van de eitjes niet geschikt gaat zijn (oké, op zo’n klein aantal kan of alles goed zijn of alles slecht en alles daar tussenin).

Farjen

Berichten: 8007
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 18:39

Lymoncello oh dat is ook qua timing wel een tegenvaller.. Hopelijk niet te veel stress voor je bruiloft? Ik hoop dat je positief nieuws krijgt en je kan genieten van je mooie dag!!

Laura, hoe is het ondertussen? Nog high? :+ Ik kreeg enkel paracetamol en ontstekingsremmers, wel een paar dagen de maximum dosis genomen, maar het ging vlug beter.

Ik kende ook niemand met een bbm, nu helaas ervaringsdeskundige.. Bij mij ging het wel allemaal erg snel, in de namiddag telefoon dat de bloedwaarden niet goed waren en operatie nodig was, diezelfde avond ben ik nog geopereerd. Gelukkig maar want er was al vrij bloed in mijn buik, dus hadden we gewacht was de boel helemaal gescheurd.

Ik weet trouwens niet of we deze ronde al mogen, dacht wel dat de gyn zei dat het mocht na een normale cyclus. Maar ik ga er vanuit dat mijn lichaam nog in de war is van alles en dat deze ronde (en de volgende keren) nog niets is hoor. Maar ach, oefenen en hopen mag hé :D

Oh Barbabientje, ook al zo slecht nieuws :( Hier ook aan duimen dat er geen operatie nodig is!!

Tijger, ik duim alvast voor zondag!

Imandra, wat een gedoe en geregel is dat allemaal toch. Maar ik duim ook voor jou!

Barbabientje

Berichten: 8205
Geregistreerd: 12-09-08

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 22:40

Helaas net terug van OK, lees morgen even bij..

Maar m’n recht eileider is helaas verwijderd, was niet goed gesprongen maaar zat meer aan de buitenkant, alleen wel helemaal een stuk over de lengte dus die was te erg beschadigd

tijger
Berichten: 1447
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-23 23:30

@ Barbientje jemig zeg, heel veel sterkte!

@Lau voor jou ook heel veel sterkte!

@Farjen ik duim voor je

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 00:27

Barbabientje schreef:
Helaas net terug van OK, lees morgen even bij..

Maar m’n recht eileider is helaas verwijderd, was niet goed gesprongen maaar zat meer aan de buitenkant, alleen wel helemaal een stuk over de lengte dus die was te erg beschadigd


Oh nee! Sterkte :knuffel: (en ik vind het echt erg hoe vaak dit in dit topic gezegd moet worden |( )

Echo vandaag ging goed. Links 8 blaasjes en rechts 10, eerste echo was ook zoiets, dus heb wat meer blaadjes dan gemiddeld maar niet zo veel dat ze bang zijn voor overstimulatie. Zondag starten met de hormonen en dan 1 mei de volgende echo. Hopelijk ontwikkelen er genoeg zodat er de 5e geprikt kan worden :=.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 00:33

Barbabientje schreef:
Helaas net terug van OK, lees morgen even bij..

Maar m’n recht eileider is helaas verwijderd, was niet goed gesprongen maaar zat meer aan de buitenkant, alleen wel helemaal een stuk over de lengte dus die was te erg beschadigd


Godverdekak :(:)

Ja dit topic is wel echt een pechtopic, godsamme.

suus_toes

Berichten: 985
Geregistreerd: 01-05-07
Woonplaats: Eenrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 06:42

Barbabientje schreef:
Helaas net terug van OK, lees morgen even bij..

Maar m’n recht eileider is helaas verwijderd, was niet goed gesprongen maaar zat meer aan de buitenkant, alleen wel helemaal een stuk over de lengte dus die was te erg beschadigd


Ach jeetje... :knuffel:
Heel veel sterkte!


___________


Hier inmiddels alweer 3 dagen ongesteld. (Zucht....)
Eerste 2 dagen ging prima, gisteren nog m'n E achter B rijbewijs gehaald... En dat zonder pijntjes of kwaaltjes.
Vanmorgen om 3.30 al wakker met buikpijn, rugpijn, bovenbeenpijn. :Y)
Hij is weer fijn. Dus we kruipen nog even lekker onder een dekentje op de bank.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 06:59

Jeetje sterkte! Barbabientje

Imandra ik hoop dat het snel goed genoeg is

Balen Suus wel gefeliciteerd met je rijbewijs

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 07:01

Barbabientje schreef:
Helaas net terug van OK, lees morgen even bij..

Maar m’n recht eileider is helaas verwijderd, was niet goed gesprongen maaar zat meer aan de buitenkant, alleen wel helemaal een stuk over de lengte dus die was te erg beschadigd


Heel veel sterkte!

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 11:54

Barbabientje schreef:
Helaas net terug van OK, lees morgen even bij..

Maar m’n recht eileider is helaas verwijderd, was niet goed gesprongen maaar zat meer aan de buitenkant, alleen wel helemaal een stuk over de lengte dus die was te erg beschadigd


Knuffel voor jou :knuffel:

Met mij gaat het goed niet meer high wil het vandaag zonder medicatie proberen :')
Probeer gewoon rustig aan te doen zo even naar de wijn winkel wandelen vind ik een mooi doel.

tijger
Berichten: 1447
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-23 12:24

@Imandra, ik duim voor je!

@suus_toes gefeliciteerd met je rijbewijs!

@Lau sterkte :(:)

Hier alles nog steeds dubbel ene moment denk ik zal het en het volgende moment weer niet. Testen wil ik niet te vroeg doen om teleurstelling te voorkomen.