Voordat ik naar de huisarts ren of naar de hoor winkel, ben ik benieuwd of iemand deze klachten herkent.
Sinds enige tijd heb ik soms in mijn rechter oor last van vervormd geluid. Het klinkt alsof je naar een kapotte speaker luistert of een speaker die veel te hard staat voor wat hij aan kan.
Het komt dagelijks opzetten, soms een paar minuten, soms langere tijd. Oren klaren helpt dan niet, kauwgom kauwen ook niet.
Ik herken het wel, klinkt alsof er rommel achter je trommelvlies zit. Toch even laten checken...
Zelf heb ik toch trommelvliezen die heel gemakkelijk scheuren en dan gaat het er vanzelf wel weer uit. Of het lost zich aan de binnenkant misschien weer op. En soms krijg ik speciale antibiotica om de scheuren weer te laten helen omdat er een ontsteking bij zit.
Klinkt alsof je misschien tinnitus hebt? Is wel goed om even je oor te laten checken, misschien zit er veel oorsmeer in of zoals hierboven wordt gezegd vocht achter het trommelvlies
Klinkt voor mij ook als vocht achter het trommelvlies, zou het sowieso even laten nakijken door een arts. Is het echt zomaar op komen zetten zonder aanleiding, niet toevallig ziek of verkouden geweest?