Neuritis vestibularis heb ik gehad, dat is geen ontsteking voor zover ik weet, maar dan slaat een verkoudheidsvirus op het evenwichtsorgaan.
Je moet dan je grenzen opzoeken, dat werd mij expliciet verteld. Ik kon 1.5 dag niets, het lezen van een whatsappberichtje ging nog niet, alles draaide en maar kotsen.
Daarna ging het beter, nog wel wagenziek, maar duiken ging echt perfect (dan zijn de bewegingen rustiger immers). Daarna werd het elke dag beter, na 4 dagen kon ik nog geen teksten lezen in een wegrestaurant, maar de rest ging weer. Het draaide nog steeds wat.
Na een week dacht ik dat het over was, ik kon m'n hoofd weer heen en weer slingeren zonder duizelig te worden. Maar toen ik ging paardrijden werd ik wagenziek op mijn eigen paard. Dat heeft nog een week geduurd. Ik ben denk ik daarna nog 2 weken moe geweest.
Het zou enige maanden duren voor het geheel over was zei men tegen mij, maar het was bij mij na 2 weken grotendeels over. Gelukkig, was namelijk heel vervelend.
Maar het is gelukkig geheel onschuldig en gaat weer over.
Laatst bijgewerkt door
germie op 16-03-22 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
En ineens ben je een officiële marathonloper.

Nooit gedacht, toch gehaald. Slik, topatleet dus.