Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Heb je geen paniek aanval of hyperventilatie. Ik heb echt weken moeilijk geademd, hartkloppingen, druk op mijn borst. Huisarts kon niks vinden. Tot ik bij de spoedpost zat in het ziekenhuis en die vrouw uitlegde dat dit hyperventilatie is.
Dat hoeft dus niet altijd snel ademen te zijn zoals je het voor je ziet
Boras schreef:Saturatie is met 95 aan de lage kant. Zeker niet gevaarlijk laag. Maar wel onder normaal.
Dit kan wel in relatie staan tot druk op de borst voelen of vermoeid aanvoelende benen hebben.
Ik heb geen medische achtergrond, maar ben wel astma patiënt met ervaring
Boras schreef:Saturatie is met 95 aan de lage kant. Zeker niet gevaarlijk laag. Maar wel onder normaal.
Dit kan wel in relatie staan tot druk op de borst voelen of vermoeid aanvoelende benen hebben.
Ik heb geen medische achtergrond, maar ben wel astma patiënt met ervaring
noviceh schreef:Maar een saturatie van 95 is niet passend bij hyperventilatie. Druk op de borst kan vele oorzaken hebben. Het klinkt niet alsof de HA aanvullend onderzoek heeft verricht? Mochten de klachten aanhouden en je vertrouwd het niet, dan toch maar nog een keer aan de bel trekken.
Yenni schreef:Syndroom van tietse toevallig?
Ik had dat laatst (komt en gaat) en de huisarts kon het vrij makkelijk vinden waar ik last van had. Bij een oud collega heeft het maanden geduurd voor ze wisten dat ze tietse had.