Je hebt wel lef. Ik zou zelf eerst het resultaat afwachten voor ik een foto zou delen want nu kun je ons het resultaat niet onthouden natuurlijk
office
Geplaatst: 30-03-22 22:59
Dat paars is mooi inderdaad.Ik heb het vroeger zwart en paars gehad in m’n wilde jaren maar ik moest eerst m’n blonde haar voorpigmenteren voor de kleur goed hield. Nu zou ik of uitwasbare verf gebruiken of naar de kapper gaan .Je ben wel dapper ik ben benieuwd naar je nieuwe look.
Jillz1
Geplaatst: 30-03-22 23:02
Gaat niet lukken, moet eerst helemaal ontkleurd worden en dan blijft het paar weekjes mooi Mijn zoon is van hetzelfde paars naar groen, blauw zilver gegaan. Hij had wel 3 kleuren in zijn haar Ik moet zeggen het misstond hem niet. Maar verwacht niet dat je egaal terugloopt.
Nessa
Geplaatst: 30-03-22 23:06
Ik heb al 2 jaar paars/roze haar Is wel een kleur die je echt bij moet houden.
Eerst bleken naar wit, anders wordt het echt niet mooi.
Deugenietje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-22 23:12
GELUKKTTT!!!
Nessa
Geplaatst: 30-03-22 23:12
Mijn haar is nooit wit geweest Denk wel lichter dan TS, maar is alweer even geleden. Bleken laat ik altijd aan de kapper over. Ik ga elke 3 maand naar de kapper en om de week kleur ik het zelf bij.
Jammer niet mooi maar was eigenlijk te verwachten Zoals anderen zeggen dit had ontkleurd gemoeten eerst
office
Geplaatst: 30-03-22 23:49
Leuk violet staat je goed.Het lijkt wat droog geworden door de behandeling misschien morgen even een leave in erin .ik vind dat zwarte kleding leuk staat bij paars haar .veel plezier met je nieuwe koppie…
Ik verf mijn haren al jaren in allerlei kleuren. Momenteel is het zwart met paars. En je moet het inderdaad eerst uitblonderen en bij rood haar zijn dit soort kleuren lastiger heb ik altijd begrepen. Je moet het ook goed bijhouden. Want afhankelijk van goed goed het pakt kan het van paars naar blauw gaan. En het vervaagt snel met wassen. Ik doe het overigens niet zelf. Een vriendin is kapster en zij doet al jaren mijn haar. Zelf doen vind ik te onhandig.
Zo heel verkeerd vind ik de kleur van Deugenietje niet uitgevallen. Ik denk dat een foto van de achterkant en zonder flits beter is. Volgens mij is het donkerder als op de foto.