Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Gaabje schreef:Ik lig al drie dagen op bed met best hoge koorts, hoesten, keelpijn en inmiddels ook buikpijn. Zelftest was negatief en ggd test ook negatief. Beide afgenomen met al zware symptomen. Ik denk nu dus dat ik de griep te pakken heb. Er schijnt een griepepidemie aan te komen.
Weet even niet waar ik het moet zoeken en hoop dat in ieder geval de koorts een keer ophoudt. Ben al die tijd steady paracetamol aan het slikken, maar de koorts komt ruim voor ik de volgende mag al weer flink opzetten. Gaat eigenlijk nooit echt weg.
Zijn er lotgenoten en hoe lang heeft dit bij jullie aangehouden?
lovelyfiefy schreef:Gaabje schreef:Ik lig al drie dagen op bed met best hoge koorts, hoesten, keelpijn en inmiddels ook buikpijn. Zelftest was negatief en ggd test ook negatief. Beide afgenomen met al zware symptomen. Ik denk nu dus dat ik de griep te pakken heb. Er schijnt een griepepidemie aan te komen.
Weet even niet waar ik het moet zoeken en hoop dat in ieder geval de koorts een keer ophoudt. Ben al die tijd steady paracetamol aan het slikken, maar de koorts komt ruim voor ik de volgende mag al weer flink opzetten. Gaat eigenlijk nooit echt weg.
Zijn er lotgenoten en hoe lang heeft dit bij jullie aangehouden?
hooi
ja hoor hier ook al een week klachten en sinds dinsdag wel echt ziek.
wordt gelukkig een stuk beter.
Mijn hele hoofd zat vol snot/slijm, me oren dicht, neus dicht, voorhoofd vol dat zeg maar,
hoesten ook erg veel.
ik zit aan de hoestdrank. 's avonds heb ik op me kussen druppels toco tholin zitten
dit moet je alleen niet ter hoogte van je ogen doen daar krijg je echt brandend gevoel van namelijk.
paracetemol. vitaminen pil, echinacea kuur 2x daags 2 tabletten.
ik gooi een stoot fruit in de blender en verdeel dat over 2 eet momenten.
en bijv worteltjes uit pot zijn zacht, dus dat eet makkelijk met een pijnlijke keel
ook heb ik een keelpastille , smaak drop, die ik af en toe tussendoor nam.
maar deze heb ik sinds gistermiddag al niet meer nodig gehad
En momenteel zit echt mijn neus nog vol
en gaan me oren af en toe dicht
verder voel ik me alweer een heel stuk beter gelukkig
ik hoop dat je hier iets aan tips in vind waar jij ook iets mee kan
danamuts schreef:Hier ook al 3 dagen flink koorts, spierpijn, hoofdpijn en goed verkouden.
Negatief getest.
Al jaren niet meer ziek geweest (op een snotneus na) dus lijkt wel of mijn lijf dat nu even in wil halen
Beterschap allemaal!
Gaabje schreef:lovelyfiefy schreef:
hooi
ja hoor hier ook al een week klachten en sinds dinsdag wel echt ziek.
wordt gelukkig een stuk beter.
Mijn hele hoofd zat vol snot/slijm, me oren dicht, neus dicht, voorhoofd vol dat zeg maar,
hoesten ook erg veel.
ik zit aan de hoestdrank. 's avonds heb ik op me kussen druppels toco tholin zitten
dit moet je alleen niet ter hoogte van je ogen doen daar krijg je echt brandend gevoel van namelijk.
paracetemol. vitaminen pil, echinacea kuur 2x daags 2 tabletten.
ik gooi een stoot fruit in de blender en verdeel dat over 2 eet momenten.
en bijv worteltjes uit pot zijn zacht, dus dat eet makkelijk met een pijnlijke keel
ook heb ik een keelpastille , smaak drop, die ik af en toe tussendoor nam.
maar deze heb ik sinds gistermiddag al niet meer nodig gehad
En momenteel zit echt mijn neus nog vol
en gaan me oren af en toe dicht
verder voel ik me alweer een heel stuk beter gelukkig
ik hoop dat je hier iets aan tips in vind waar jij ook iets mee kan
Oef, klinkt alsof jij misschien wel een heftige holteontsteking hebt. Gelukkig begint het nu vanzelf over te gaan. Eventueel zou je nog kunnen proberen te stomen voor de laatste symptomen. Beterschap!