Ik kan me ook zo goed als niets van het ongeval herinneren. Daarbij past past het sowieso in mijn karakter om te denken dat het allemaal wel meevalt (paardenmeisjes eigen denk ik

En nu? Nu loop ik vast en voel ik me regelmatig zo rot! Niet slecht genoeg om niets te doen, maar te slecht om wel lekker mijn ding te doen.
Het gaat wel steeds iets beter, maar jemig wat gaat dat langzaam en ik voel me zo bezwaard naar mijn collega's. Maar het gaat echt niet! Ik kan op een dag in de ochtend en laat in de middag iets doen wat iets actiever is: bijvoorbeeld een rondje lopen, kort afspreken met iemand of naar stal om paard te aaien. Van rijden is geen sprake. Met mensen afspreken kost al gauw teveel energie vanwege de interactie en dan begint mijn hoofd weer te zwemmen en word ik misselijk. Zodra ik me goed genoeg voel om er even van te genieten, voel ik mij daar meteen behoorlijk schuldig over. Ik wil me zo graag weer gewoon lekker mijn fitte energieke zelf voelen. Ik krijg er stress van.
Ik heb al een afspraak staan met een ergotherapeut en met iemand om geholpen te worden in het vastlopen. Natuurlijk ook contact gehad met huisarts (voegt niets toe) en met de bedrijfsarts.
Oh en NB: het is minimaal mijn 4e hersenschudding.

Mijn vraag: Hoe zijn jullie hersteld van je hersenschudding? Waar liep je tegenaan en hoe heb je dat verholpen? Wat voor ervaringen en tips kun je met mij delen, zodat ik mijn herstel kan bevorderen? Had je ook schuldgevoel en hoe ging je daarmee om?
Alle tips zijn van harte welkom! Alvast bedankt voor je reactie!