Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
MarliesV schreef:Nee dat is niet normaal en dat de huisarts zegt dat er niets aan de hand is, is meer dan vreemd.
Nieuwe afspraak en iemand meenemen die voor je belangen opkomt hoor!
sterkte
Petunia27 schreef:Beterschap! Ik heb dit ook gehad, pijn verdween al na een enkele dag toen ik met antibiotica ben begonnen. Ik kon niet meer op m'n rug liggen en omdraaien ging nauwelijks. Hoge dosis paracetamol werkte bij mij redelijk om de pijn te stillen. Warme kruik en veel water drinken
Photograph schreef:Nu ook enorme misselijkheid en vandaag was de 2e dag van de antibiotica. Ik merk dat wanneer ik de antibiotica net geslikt heb, ik de laatste paar uren enorm veel pijn heb. Ik word ‘s nachts ook nog steeds wakker van de misselijkheid en pijn. Neem dan 2 paracetamol. Iemand nog wat tips?
Gebruikers op dit forum: Anja_96, AnnetteFlame, bcd94, BeFunny, Berdien, ComscoreBot, Dennis, DieL_Zor, germie, IASCrawler, Ineke2, LiDi, lindo, marrlinde, Mitch_Beauty, Muga, MyrtheJ, Nonna1984, SdaphneS, Silly_Woman, Stybba, xChanelx en 27 bezoekers