Ik ben 9 december 2021 van het paard gevallen. Jong paard, schrok, vliegt bokkend weg. Na een rondje bleef ik toch echt niet meer zitten en viel op mijn zij (dijbeen eerst op de grond) met mijn schouder tegen de wand. Mijn lucht was even weg maar stond gelijk weer op. Echter wel met best wat pijn in mijn onderrug. Ik heb echter al sinds maart 2021 rugklachten welke vanaf september begonnen te minderen en bijna weg waren in december. Dus bijna geen last meer van op het moment van de val. Ik ben erna nog even voor 5 minuten opgekropen ivm geen angst willen overhouden.
Eenmaal thuis werd de pijn alleen maar erger en erger. Zitten, staan, liggen, Het deed allemaal super veel pijn. Uiteraard is de dokter gebeld maar zij vonden dat ik maar gewoon 2 maal daags ibuprofen 400mg moest pakken met 3 maal daags een paracetemol. Echter hielp dit voor geen meter. Na 2 dagenw eer terug gebeld en we werden weer afgewimpeld met ibu en paracetemol, ondanks het verzoek om even nagekeken te worden op de praktijk. Hierna uiteraard minimaal 2/3 weken super rustig aangedaan. Daarna weer rustig gaan opbouwen met rijden. Werk had ik ondertussen niet meer want was ontslagen hierdoor

Kneuzingen helen langzaam, dat weet ik. Maar we zijn nu 4 maanden verder en de pijn is bijna niet afgezakt. Normale dagelijkse bezigheden doen flink pijn, kan niet langer dan 5 minuten staan zonder pijn. Zelfde met rijden. De pijn zit nogsteeds in mijn onderrug en straalt uit naar boven(tot onderaan mijn nek) en naar beneden tot aanzet boven been.
Ik twijfel ontzettend of ik al niet verwacht dat het al genezen zou moeten zijn, of dat ik mij aanstel oid.
Dus mijn vraag is wat ik het beste kan doen. Dokter ga ik denk ik toch weer bellen.