Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Oscar schreef:Als het alleen om de jeuk gaat, dan zijn daar spuitbusjes voor met een soort talkpoeder erin (met een rietje/slangetje erbij om het in je gips te spuiten) en dat verlicht wel.
Veel sterkte en beterschap!
[edit] Even een link gezocht. Dit soort spuitbusjes:
https://www.bol.com/nl/nl/p/cooltalc-an ... 110869966/
[/edit]
verootjoo schreef:Jeuk hoort erbij helaas. Ik ging er met een breinaald in poeren, maar daar zijn ze nooit zo blij mee met risico op wonden maken enzo
Wel effectief overigens
maj0 schreef:verootjoo schreef:Jeuk hoort erbij helaas. Ik ging er met een breinaald in poeren, maar daar zijn ze nooit zo blij mee met risico op wonden maken enzo
Wel effectief overigens
Haha ik had ook iets scherps gevonden wat hielp. Nou heb ik ook eczeem dus mijn hele hand was kapot Maar ik mocht naar 2 weken ook weer zonder.
Dat ging echt zo. Na 2 weken weer afspraak
Ja hoe gaat het goed! Gips kan er wel af blijven, gips kerel kijkt me keer aan kun je hem bewegen?
Ik ja hoor (en dat ging ook wel)
Dus hij overleggen ja oke mag er af blijven.
Achteraf gezien is het wel te snel geweest. Af en toe merk ik het nog wel. Nu had ik een klein scheurtje dus dat is wel wat anders dan een gecompliceerde breuk.
Ts ik mocht toen met mijn enkel banden juist geen gips omdat je dan helemaal niet beweegt. Ik kreeg een brace aangemeten. En kreeg oefeningen mee die ik moest gaan doen naar geloof week of 2 rust.