Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Imre schreef:Ik kreeg de tip om je voeten iets hoger te leggen als je slaapt. Heb zelf slechts heel af en toe restless legs, dus heb nog niet getest of het werkt. Verder doet magnesium bij mij ook veel.
Cookies schreef:Ja dat is zeker apart, bij de meeste RLS patienten wordt het erger door warmte. Ik stuiter het bed uit dan.
Zonnetje81 schreef:Ik vraag mezelf af wat je dan voelt.
Anne. schreef:Zonnetje81 schreef:Ik vraag mezelf af wat je dan voelt.
Dat is heel moeilijk te omschrijven.. het is een bepaalde spierspanning/lichte kramp waardoor ik steeds het idee heb waardoor ik moet verliggen. Het gaat alleen niet weg als ik anders ga liggen. Het moment dat ik mijn benen dan even beweeg is het weg, maar zodra ze weer stil liggen is de spierspanning er weer. Het is absoluut niet pijnlijk, maar wel echt héél vervelend..
Anne. schreef:Zonnetje81 schreef:Ik vraag mezelf af wat je dan voelt.
Dat is heel moeilijk te omschrijven.. het is een bepaalde spierspanning/lichte kramp waardoor ik steeds het idee heb waardoor ik moet verliggen. Het gaat alleen niet weg als ik anders ga liggen. Het moment dat ik mijn benen dan even beweeg is het weg, maar zodra ze weer stil liggen is de spierspanning er weer. Het is absoluut niet pijnlijk, maar wel echt héél vervelend..