Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Rytir schreef:Als het echt waterdun is kun je ook iets uitdrogen. Daar kun je ors voor gebruiken. Dat kun je krijgen bij de apotheek of drogist. Ik weet niet wat kippenwit is of filet de Saks (Saksische leverworst?) maar het klinkt als zwaar beleg. Als het een buikvirus is kun je het beste vaak, kleine, magere porties eten. Als kind kreeg ik van mijn moeder geroosterd brood of beschuit met een beetje poedersuiker, slappe thee en kippenbouillon. En als het iets beter ging brood met geprakte banaan Dat eet ik nu nog steeds als mijn buik van slag is. Hopelijk knap je snel op!
Celebi schreef:Van een flinke buikgriep kun je echt goed ziek zijn hoor. Was echt geen lolletje mijn laatste keer. Was zeker wel 2 weken uit de running. Ik heb ook een keer een bacterie gehad en daar had ik een flinke antibiotica kuur voor nodig. Als het aanhoudt zou ik dat ook zeker niet uitsluiten.
chanicha schreef:Moet bij jou niet je ontlasting nagekeken worden op voedselvergiftiging?
Ik moest toen voor mijn een potje wegbrengen maar pas nadat hij het ernstig goed verpakt had
Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, amy495, Annefleur200, BlueSun, chinnie, esmee1233, GoogleAdsense, Jet_33, Mjelleke, purny, stella92, Zoolgangster en 33 bezoekers